در این رستوران، ربات‌ها از شما پذیرایی می‌کنند+فیلم

یک رستوران واقع در جنوب هند با تم رباتیک خود پذیرای مشتریان است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک رستوران در بنگلور هند که غذا‌های هندی و چینی سرو می‌کند اقدام به کارگیری پیشخدمت ربات برای خدمات رسانی به مشتریان خود کرده است.
رستوران دار‌ها برای جلب نظر مشریان باید به فکر ایده‌ای جدید باشند تا بتوانند موفقیت بیشتری را در حرفه خود بدست آورند. از این رو یک رستوران دار در هند تصمیم گرفت تا از فن آوری جدید برای جلب مشتری استفاده نماید.
در این رستوران به جای گارسون از ربات برای پذیرایی از مشتریان استفاده شده است. آن‌ها غذا‌هایی را که قبلا از مشتری سفارش گرفته اند را از آشپزخانه تحویل می‌گیرند و به مشتریان تحویل می‌دهند.
این ربات‌ها با چهره‌های خندان به استقبال مشتریان رفته و حتی ظرف‌های غذا را بعد از سرو جمع آوری می‌کنند. کارتیک کانان، صاحب این رستوران در این خصوص گفت: "ما تم‌های مختلفی را برای طراحی این رستوران در نظر گرفتیم، اما در نهایت به نوعی طراحی نیاز داشتیم که بتواند در هند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. درست در همین لحظه بود که ایده ربات‌های گارسون به ذهنمان خطور کرد."
وی ادامه داد: "من چنین طرحی را در کشور‌های دیگر دیده بودم و در آن لحظه فقط از خودم پرسیدم چرا نباید این ایده را وارد هند کنم؟"
این رستوران که روز شنبه رسما افتتاح شد دارای یک ربات خوش آمدگو و پنج ربات پیشخدمت است.
با این حال مسئولان این رستوران از پیشخدمت‌های انسانی هم برای کمک به ربات‌ها و یا شکایات مشتریان استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/


رستورانی رباتیک در هند

برچسب ها: دانلود فیلم ، فن آوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
:-*
۱۶:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
به به :))))))
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۱:۳۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
حداقل یه چهره مهربون و لطیف میذاشتن غذا بره پایین
آخرین اخبار