با نرم افزار (ZAO) به هنرپیشه‌های معروف شبیه شوید + فیلم

با اپلیکیشن جدید چینی کاربران در یک ویدئو می‌توانند برای چند ثانیه چهره ستاره‌های مشهور را برای خود انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه جدید چینی به نام (ZAO) این امکان را به کاربران می‌دهد تا در یک ویدئو از چهره‌های مشهور هالیوودی با قهرمانان ورزشی به جای تصویر خود استفاده نمایند.
این اپلیکیشن رایگان دیپ فیک تنها یک عکس چهره از شما دریافت می‌کند و در کمتر از یک دقیقه صد‌ها تصویر معروف فیلم‌ها و سریال‌ها را با چهره شما بازسازی و تحویل می‌دهد. کاربران اینترنتی با استفاده از شماره تلفن همراه خود و با بارگذاری یکی از تصاویر چهره‌شان که در تلفن همراه خود ثبت کرده اند وارد برنامه  (ZAO) می‌شوند. سپس می‌توانند از میان ویدئو‌های مختلف چهره‌های مشهور از جمله ستاره‌های دنیای موسیقی و سینما و ورزش یکی را انتخاب کنند و چهره خود را به جای چهره فرد مشهور قرار دهند و سپس این ویدئو را برای دوستان خود بفرستند. علاوه بر ستاره‌های چینی چهره برخی از ستاره‌های خارجی همچون لئوناردو دی کاپریو و مریلین مونرو نیز در میان داده‌های این اپلیکیشن وجود دارد.
همچنین Allan Zi  یکی از کاربران توئیتر نشان داد که چگونه او می‌تواند جایگزین دی‌کاپریو شود یا در سریال Game of Thrones جای قهرمانان قرار بگیرد. در حالی که این برنامه طی روز‌های گذشته میلیون‌ها بار دانلود شده خیلی‌ها بدلیل عدم رعایت حریم شخصی کاربران در جریان استفاده از این نرم افزار ابراز نگرانی کردند و محبوبیت ناگهانی (ZAO) و انتقادات باعث شد تا بار دیگر بحث نگرانی از نقش فناوری هوش مصنوعی بر سر زبان‌ها بیفتد.
اپلیکیشن (ZAO) فقط در چین در دسترس قرار دارد و با استقبال زیادی روبرو شده است.


انتهای پیام/


با اپلیکیشن جدید چهره خود را تغییر دهید

برچسب ها: دانلود فیلم ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.