نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در خصوص مهمترین برنامه‌های هیات کاراته استان در بخش بانوان گفت : شرکت موفق و پر مدال در المپیاد استعداد‌های برتر اصلی‌ترین هدف هیات کاراته در بخش بانوان است و باید ضعف عملکرد سال گذشته در این بخش را جبران کنیم .

پروین صفایی پور نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت : سه دوره انتخابی اردوی المپیاد استعداد‌های برتر با حضور کلیه ورزشکاران شهرستان‌های استان برگزار شده است و نفرات برتر این اردو‌ها پس برگزاری مسابقات انتخاباتی مشخص شده اند و هم اکنون در اردوی تیم شهر حاضر هستند.

او افزود : تیم شهر هم اکنون با حضور چهار مربی تراز اول استان به صورت منظم در حال برگزاری است و ورزشکاران تمرینات خود را به صورت منظم دنبال می‌کنند و تمام برنامه ریزی این مربیان و هیات این است که ضعف عملکرد سال گذشته جبران شود.

صفایی پور افزود: سال گذشته کاراته کرمانشاه موفق به کسب تنها یک مدال برنز شد و سطح انتظار فدراسیون و مسئولین ورزش استان از کاراته کرمانشاه بسیار بالاتر از یک مدال برنز است.

او افزود : در هر وزن دو نفر یه اردو دعوت شده اند و نفرات دوم تا روز آخر به عنوان ذخیره در لیست باقی خواهند بود و در صورت لزوم از آن‌ها استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است نفرات برتر به شرح زیر هستند:
رده سنی نونهالان
وزن۳۵-، سیده طناز موسوی اول، پارمیس حساس دوم
وزن۳۸- مهسا تاکستانی اول، سنا بهرامی دوم
وزن۴۲-مهسا وروایی اول، مبینا مومنی دوم
وزن۴۷-فاطمه قلعه اول، پرستو کاوه دوم
وزن۵۲- گلاره پادوسه اول، آذین مرادی دوم
وزن۵۲+ غزل کریمی اول، عسل امیریان دوم
رده سنی نوجوانان
وزن ۳۸- شبنم شکری
وزن۴۲- اسما صفری اول، طیبه سهیلی دوم
وزن۴۷- ستایش نادری اول، مبینا میری دوم
وزن ۵۴- فاطمه اسدی اول، مهنا محمدی فر دوم
وزن۵۵+ سوما اکبری اول، شادی چامه دوم

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری اردوی المپیاد استعداد‌های برتر با حضور کلیه ورزشکاران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.