زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره توانست تاییدیه و مجوز میزبانی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را از سوی فدراسیون فوتبال کسب کند.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: برای تکمیل ورزشگاه آزادی و و رساندن آن به حد استانداردهای تعیین شده فدراسیون فوتبال همه دست اندرکاران ورزش استان، هیات فوتبال و حتی باشگاه بعثت دست به دست هم دادند تا شرایط این ورزشگاه را آماده برگزاری نخستین بازی جام آزادگان کنند.

جواد مرادی افزود: روز گذشته ناظر فدراسیون فوتبال برای دومین بار از این ورزشگاه بازدید و از نزدیک روند بازسازی آن را مورد بررسی قرار داد که خوشبختانه از سوی ایشان مورد تایید قرار گرفت.

وی یادآور شد: کارهای زیربنایی و زیرساختی ورزشگاه که در بازدید اول باقی مانده بود از جمله سالن کنفرانس، دوپینگ، اتاق رختکن ها و اتاق داوران به پایان رسیده و مورد تایید قرار گرفت و ۱۰ درصد تجهیز امکانات و نصب برخی وسایل نیز چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

مرادی گفت: تنها مشکل باقی مانده این ورزشگاه تکمیل نور آن است که هم اکنون در حال نصب پروژکتورهای اضافه برای رساندن لوکس نور آن به میزان حد استاندارد هستیم که این امر نیز طی چند روز آینده به پایان رسیده و گواهی تاییدیه مربوطه پس از صدور از سوی شرکت مربوطه و شرکت برق به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه ادامه داد: به این ترتیب ورزشگاه آزادی کرمانشاه برای روز ۲۷ شهریورماه آماده میزبانی دومین بازی تیم فوتبال بعثت در چارچوب رقابت های دسته اول باشگاه های کشور و حضور تماشاگران پرشور کرمانشاهی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.