تیم بعثت کرمانشاه برای شرکت مقتدرانه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان و تقویت تیم، ۲ بازیکن جدید را به بدنه خود اضافه کرد.

مسئولان تیم بعثت کرمانشاه که نخستین سال حضور خود در لیگ جام آزادگان را تجربه خواهد کرد برای تقویت خط دفاعی خود عارف سیفی مدافع فصل گذشته شهرداری ماهشهر را با قراردادی رسمی به تیم ملحق کرد.

همچنین بلال میرزاعلی بازیکن سابق تیم های ملوان، آرمان گهر و داماش گیلان نیز با قراردادی رسمی به تیم بعثت کرمانشاه پیوست، میرزاعلی سابقه صعود به لیگ برتر با تیم ملوان بندرانزلی را نیز در کارنامه خود دارد.

این تیم تاکنون با علی محسن زاده، رضا حیدری، محمدامین قاسم بلندی، سجادسیاه کمری، جواد جلالی، نیما نصراله، امین کعبی، عارف سیفی، بلال میرزاعلی، مجتبی ممشلی، حسین ابراهیمی، محمد بیرانوند، میلاد سوری، شایان حسنی، حامدعسگری، متین نوری، امین اسدی، عمادمیرجوان، مهدی ایزدی، مهدی شجاع، محمدرضا چراغی، معین آق، حمیدزارعی، علی خدایی قرارداد بسته و یا قراردادشان را تمدید کرده است.

براساس اعلام این باشگاه چند بازیکن مطرح دیگر نیز تا چند روز آینده با نظر کادر فنی به تیم اضافه خواهند شد.

تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت هم اکنون در تهران اردو زده است و در باشگاه کارگران در حال آماده سازی برای حضور در این مسابقات است.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال تیم بعثت کرمانشاه در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ۱۹ شهریورماه میهمان تیم شهرراز شیراز خواهد بود و ۲۷ شهریورماه نیز در هفته دوم میزبان تیم نفت گاز گچساران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.