مدیرعامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: هدف‌گذاری این باشگاه در اولین سال حضور خود در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرارگرفتن در بین ۶ تیم برتر این لیگ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین حسنی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه این نخستین حضور ما در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور است و با توجه به کادر فنی خوبی که بستیم و بازیکنانی که جذب کردیم هدف ما قرار گرفتن در بین ۶ تیم نخست لیگ است.

وی با بیان اینکه در سال آینده هدف باشگاه صعود به لیگ برتر خواهد بود اضافه کرد: در لیگ‌های پایین به دلیل آنکه حاشیه‌های زیادی وجود دارد از مشکلات زمین و داوری گرفته تا میزبانی تیم‌ها و با توجه به هزینه‌هایی که باشگاه متحمل شده بود این تیم موفق به صعود نشد از این رو به این نتیجه رسیدیم همان هزینه‌ای که قرار است برای این تیم در لیگ دسته ۲ انجام شود برای همین تیم در لیگ دسته یک انجام گردد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه یادآور شد: این باشگاه سرمایه گذاری خوبی در تیم‌های پایه خود انجام داده است به طوری که هم اکنون تیم جوانان و امید ما در لیگ یک کشور حضور دارند و چهار بازیکن ملی پوش تیم امید نیز برای تقویت تیم بزرگسالان به این تیم تزریق شده اند.

مدیرعامل بعثت کرمانشاه: هدف‌گذاری ما قرار گرفتن در بین ۶ تیم برتر لیگ است

حسنی تاکید کرد: علاوه بر این چند بازیکن نیز از تیم‌های مختلف از جمله کویر مقوا با نظر مساعد سرمربی و کادر فنی باشگاه نیز به این تیم ملحق شده اند.

وی افزود: با حضور این تیم در لیگ جام آزادگان، شور و شوق خوبی در استان کرمانشاه ایجاد شده است و امیدواریم همه از جمله مسئولان استان از اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال پای کار آمده و این تیم را که یک تیم کاملا خصوصی است مورد حمایت همگانی قرار دهند.

برچسب ها: تیم برتر ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.