براساس اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، شهر کرمانشاه به عنوان میزبان دور برگشت سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور انتخاب شد.

بعد از پایان دور رفت سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام (جام شهیدان نژاد فلاح) در استان گیلان، سازمان لیگ با بررسی درخواست شهر‌های متقاضی، کرمانشاه را به عنوان دور برگشت لیگ بدنسازی و پرورش اندام انتخاب کرد.

بر این اساس دور برگشت و نهایی لیگ بدنسازی و پرورش اندام روز جمعه ۲۳ شهریورماه با حضور ۱۰ تیم شرکت کننده برگزار می‌شود تا رده بندی نهایی تیم‌ها و چهره قهرمان لیگ مشخص شود.

براساس اعلام فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور امیر زندی نیز به عنوان سرپرست برگزاری این مسابقات منصوب شد.

دور رفت سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام باشگاه‌های کشور جام شهیدان نژاد فلاح روز هشتم شهریورماه به میزبانی هیات بدنسازی استان گیلان و در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت برگزار شد.

در این مسابقات که در هشت رشته بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت و فیتنس استایل برگزار شد، ۱۰ تیم به رقابت پرداختند که در پایان تیم کلاسیک اصفهان، پرهام پیشوای ورامین و شهرداری کرمانشاه موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند و تیم اکسیژن کرمانشاه نیز در رده چهارم قرار گرفت.

تیم‌های شهرداری و اکسیژن کرمانشاه در این رقابت‌ها در مجموع موفق به کسب ۲ عنوان اولی، سه عنوان دومی، ۲ عنوان سومی، ۲ عنوان چهارمی و پنجمی و سه عنوان ششمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.