استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان با بنیاد مستضعفان برای اجرای موفق طرح پایلوت لنده تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،حسین کلانتری،استاندار این استان در دیدار با یزدان پرست نماینده طرح پایلوت لنده بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با بنیاد مستضعفان برای اجرای موفق این طرح تاکید کرد و گفت: هدف از این دیدار پیگیری آخرین اقدامات طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده بوده و توسعه همه جانبه شهرستان لنده در دستور کار قرار دارد.

حسین کلانتری افزود: در این نشست آخرین وضعیت اقدامات انجام شده از سوی بنیاد در فصل‌های اشتغال، بهداشت و درمان، عمران روستایی، فصل توان افزایی روستائیان، تشکل تعاونی، کشاورزی و فصل آموزش و پرورش بررسی شد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات اجرایی این طرح به کار می‌گیریم.

کلانتری بیان کرد: پس از برطرف کردن این موانع از سوی استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، گزارش‌های لازم برای پیشرفت بهتر کار به بنیاد مستضعفان ارائه می‌شود.

وی ضمن استقبال و رضایت از گزارش ارائه شده توسط نماینده بنیاد، گفت: برای موفقیت این طرح هرآنچه لازم باشد را انجام می‌دهیم و برای همکاری مشترک با بنیاد آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.