لنوو به تازگی از مدل میان‌رده Z6 با امکاناتی کاربردی و قیمتی مناسب رونمایی کرد.

معرفی میان‌رده قدرتمند لنوو با امکاناتی ویژهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لنوو در سال جاری با معرفی سری Z6 مدل‌های متنوع با امکانات و قیمت‌های متفاوتی را به بازار ارائه داده و حال با معرفی نسخه اصلی این سری، باز هم مدلی پرقدرت و ارزان‌قیمت از طرف لنوو به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت اولین مدل سری Z6 را در ماه آوریل با نام Z6 Pro معرفی کرد، این مدل همانطور که از نامش پیداست، قدرتمندترین مدل این سری بوده و با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، نمایشگر ۶.۳ اینچی سوپرآمولد و دوربین چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، رقیبی مقرون‌‍به‌صرفه برای پرچمداران بازار به شمار می‌آید، پس از این مدل، لنوو نسخه ضعیف‌تر این سری را با نام Z6 Youth معرفی کرد که از نمایشگر کوچک‌تر، پردازنده میان‌رده و امکانات متوسطی برخوردار بود و تنها ۱۶۰ یورو قیمت داشت. اما مدل اصلی این سری یعنی Z6 نیز به تازگی معرفی شد تا با تمامی مدل‌های خانواده لنوو Z6 آشنا شویم. مشخصات مهم لنوو Z6 عبارت‌است از:

  • نمایشگر ۶.۳۹ اینچی سوپرآمولد
  • اندروید ۹
  • پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰
  • حافظه رم در دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • باتری ۴ هزار میلی‌آمپری

بدنه و نمایشگر مدل لنوو Z6

لنوو در قسمت نمایشگر کم کاری نکرده و صفحه نمایش این مدل را از نوع سوپرآمولد با رزولوشن بالا ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ انتخاب کرده، در زیر نمایشگر حسگر اثر انگشت جای‌گرفته است و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10 و DCI-P3 از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش Z6 به شمار می‌آید. این نمایشگر در مدل بالارده Z6 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته شده بود و با شیشه گلوریا گلس محافظت می‌شود. بدنه این مدل با آلیاژ فلز منیزیوم تولید شده، در پشت قاب از شیشه سه‌بعدی استفاده شده که با رنگ‌بندی زیبا لنوو، طرحی زیبا و جذاب خواهد بود.

معرفی میان‌رده قدرتمند لنوو با امکاناتی ویژه

معرفی میان‌رده قدرتمند لنوو با امکاناتی ویژه

مشخصات فنی میان‌رده، اما قدرتمند

لنوو Z6 با پردازنده ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۳۰ یک میان‌رده با قدرت محسوب می‌شود، این مدل با حافظه رم ۶ گیگابایت با حافظه اصلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و یا حافظه اصلی ۸ گیگابایت به همراه حافظه اصلی ۱۲۸ گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت، حافظه داخلی با کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقاء است. این مدل در جلو دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و در پشت دارای دوربین سه‌گانه با سنسور‌های ۲۴ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو با زوم اپتیکال دوبرابر و ۵ مگاپیکسل عمیق است.

معرفی میان‌رده قدرتمند لنوو با امکاناتی ویژه

معرفی میان‌رده قدرتمند لنوو با امکاناتی ویژه

باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۵ واتی از دیگر امکانات این مدل محسوب می‌شود. میان‌رده لنوو در مدل ۶-۶۴ گیگابایت با قیمت ۲۴۵ یورو، در مدل ۶ – ۱۲۸ با قیمت ۲۷۰ یورو و در مدل ۸ – ۱۲۸ با قیمت ۳۲۰ یورو به فروش خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:هوآوی P30 رکورد سرعت فروش پرچمداران این شرکت را شکست


انتهای پیام/

معرفی میان‌رده قدرتمند لنوو

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار