دستاورد همگام سازی کامل این سیستم‌عامل با تلفن همراه؛

قابلیت دریافت و ارسال پیامک در ویندوز ۱۰

مایکروسافت ویژگی‌های مختلف اپلیکیشن‌های ساخته شده این شرکت برای تلفن همراه را بیش از گذشته با رایانه هماهنگ می‌کند.

دریافت و ارسال پیامک در ویندروز ۱۰ دستاورد همگام سازی کامل این سیستم‌عامل با تلفن همراهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت با افزودن ویژگی جدید به نرم‌افزار مخصوص تلفن همراه خود امکان همگام سازی و تنظیم تصاویر، متن‌ها و اعلان‌های موجود در گوشی کاربر را از طریق رایانه مهیا ساخت. این اولین بار است که مایکروسافت چنین امکانی را در سیستم عامل ویندوز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید: کورتانا در مسیر جداسازی از ویندوز ۱۰


مایکروسافت اعلام کرده است کاربران برای استفاده از ویژگی جدید سیستم عامل محبوب این شرکت باید ابتدا نرم‌افزار گوشی خود را بر روی رایانه مورد استفاده نصب کنند. البته در حال حاضر ویژگی جدید مایکروسافت تنها با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید نسخه ۷.۰ به بالا هماهنگ است و کاربران تنها با استفاده از این سیستم عامل‌ها قادر به همگام سازی گوشی و رایانه هستند. پس از نصب نرم افزار گوشی روی رایانه کاربر به راحتی می‌تواند تصاویر موجود در حافظه تلفن همراه خود را در گوشی مشاهده و یا به محلی دیگر انتقال دهد. حتی امکان انتقال تصاویر از رایانه به گوشی هم مهیا شده است.

همگام سازی تصاویر، متون و اعلان‌های اپلیکیشن‌های تلفن همراه با رایانه

امروزه در بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS علاوه بر نسخه مخصوص تلفن همراه، نسخه هماهنگ با دسکتاپ نیز موجود است و امکانات جذابی را به کاربرانی که قصد استفاده ار این نرم‌افزار‌ها در رایانه را دارند می‌دهد. از این پس کاربران ویندوز نیز می‌توانند از پیامک‌های ارسال شده و یا دریافتی در گوشی خود را روی نمایشگر رایانه مشاهده و پاسخ دهند. البته گفتنی است این قابلیت هنوز در مرحله آزمایش به سر می‌برد.

دریافت و ارسال پیامک در ویندروز ۱۰ دستاورد همگام سازی کامل این سیستم‌عامل با تلفن همراه

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سبب آگاهی از دریافت پیام و یا تماس تلفنی در گوشی می‌شود اعلان‌های هشدار دهنده است. حال شرایط نمایش این اعلان‌ها در رایانه نیز مهیا شده است. نمایش اعلان‌های اپلیکیشن‌های مختلف تلفن همراه روی رایانه گامی بلند در همگام سازی کامل این دو دستگاه با یکدیگر است.

دریافت و ارسال پیامک در ویندروز ۱۰ دستاورد همگام سازی کامل این سیستم‌عامل با تلفن همراه

اگر با توضیحات بالا به شدت مشتاق نصب و استفاده از نرم‌افزار جدید مایکروسافت شده‌اید، کافی است به فروشگاه مجازی این شرکت مراجعه و آن را دانلود کنید. البته اگر نتوانستید این برنامه را در فروشگاه پیدا کنید لازم به نگرانی نیست، زیرا اپلیکیشن همگام سازی مایکروسافت تا هفته آینده به طور کامل در اختیار همه کاربران قرارر می‌گیرد.

انتهای پیام/

قابلیت ارسال و دریافت پیامک در ویندوز ۱۰ مهیا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار