بازی‌های پرفروش این هفته در بازار انگلستان

عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled در هفته اول پس از انتشار، توانست صدر نشین آمار فروش انگستان شود.

بازی‌های پرفروش این هفته در بازار انگلستانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن توانست به راحتی و با عرضه عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled آمار فروش هفتگی بازی‌های کشور انگلستان را به نفع خود تغییر دهد. عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled همانطور که انتظار می‌رفت به دلیل تنها بازی جدید موجود در بازار توانست رتبه بالاترین آمار فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

این نسخه که برای بیشتر کاربران جنبه نوستالژی دارد، از نسخه قدیمی این بازی و توسط اکتیویژن ساخته شده است و اکتیویژن سعی کرده است که نسخه قدیمی را به بهترین نحو ممکن برای کنسول‌های جدید و پلتفرم کامپیوتر بازسازی و منتشر کند. این عنوان توانست آمار فروش بازی‌های Days Gone و Resident Evil 2 را در زمان انتشار پشت سر بگذارد و بالاتر از این عناوین قرار گیرد.

بازی‌های پرفروش این هفته در بازار انگلستان

بقیه عناوین موجود در جدول هیچ تغییری نداشته‌اند و در حالت سکون باقی‌مانده‌اند. پس از بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled عنوان Fifa 19 در جایگاه دوم و بازی FORZA HORIZON 4 که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است در جایگاه سوم قرار دارد. عنوان انحصاری PS4 که Days Gone نام دارد نیز در جایگاه بعدی بازی‌ها قرار گرفته است. لازم به ذکر است که شاهکار راک استار هنور جزو عناوین پرفروش است و در جایگاه هفتم قرار دارد. این عنوان در سبک جهان باز و اکشن ساخته شده است و می‌توان گفت در زمان عرضه‌اش بهترین عنوان جهان شد و پس از ۶ سال هنوز هم جزو برترین عناوین است.


بیشتر بخوانید: نسخه اولیه عنوان Halo: Infinite ابتدا برای ایکس باکس عرضه خوهد شد


انتظار می‌رود این جدول آمار فروش تا زمانی که بازی جدیدی معرفی نشده، به همین حالت باقی بماند و تنها چند تغییر جزئی داشته باشد. در ادامه ۱۰ عنوان برتر از نظر فروش در کشور انگلستان را مشاهده کنید:

بازی‌های پرفروش این هفته در بازار انگلستان

انتهای پیام/

آمار فروش هفتگی بازی‌های رایانه‌ای در کشور انگلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار