کمک هوآوی به ۵ اپراتور برتر انگلیسی برای دستیابی به فناوری 5G

جدیدترین گزارشی که از هوآوی منتشر شده از همکاری این شرکت با ۵ اپراتور انگلیسی برای دستیابی به اینترنت همراه نسل پنجم خبر می‌دهد.

کمک هوآوی به ۵ اپراتور برتر انگلیسی برای دستیابی به فناوری 5Gبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بحران تجاری که طی تحریم هوآوی از سوی آمریکا برای این شرکت ایجاد شد افراد زیادی معتقد بودند دیگر تا مدت‌ها خبری از پشتیبانی این شرکت از اینترنت همراه نسل پنجم نخواهد بود. اما به نظر می‌رسد تحریم‌های آمریکا در نظر اپراتورهای انگلیسی برای ارتباط با هوآوی تاثیر خاصی نداشته است زیرا آن‌ها برای داشتن اینترنت همراه نسل پنجم از این شرکت کمک گرفته‌اند.

همکاری هوآوی با اپراتورهای انگلیسی

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است هر چهار اپراتور بزرگ انگلستان که EE، O2، Three و Vodafone نام دارند در حال حاضر از هوآوی برای ساخت شبکه‌های 5G استفاده می‌کنند. این شرکت چینی هم اکنون در حال همکاری با ۶ عدد از ۷ بخش Vodafone و بیش از صدها بخش سایت‌های EE است. طبق گفته‌ افشاگران O2 و Three نیز با این شرکت چینی در ارتباط هستند.

اعتقاد بر این است که این شرکت‌ها از فناوری‌های هوآوی در عناصر غیر هسته‌ای شبکه‌های خود استفاده می‌کنند. این امر با استراتژی جدید دولت انگلستان که به تازگی شایعه‌هایی از آن منتشر شده است مطابقت دارد. اما هنوز هم کسی نمی‌تواند بگوید که مقامات انگلیسی نگرش سختگیرانه‌ای در پیش نخواهند گرفت و ممنوعیت مستقیم شبکه‌های هوآوی را اجرایی نمی‌کنند.

کمک هوآوی به ۵ اپراتور برتر انگلیسی برای دستیابی به فناوری 5G


بیشتر بخوانید: گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود


دلیل اهمیت همکاری هوآوی با اپراتورهای انگلیسی

اگر نبود شواهد عمومی برای جاسوسی هوآوی را کنار بگذاریم ممکن است دلیل‌های دیگری برای شانس دوباره انگلیس به این شرکت وجود داشته باشد. متی هووت، بنیان‌گذار شرکت Assembly، مدتی قبل وابستگی به تنها یک تامین کننده برای شبکه تلفن همراه را خطرناک اعلام کرده بود. یک شکست عظیم در تجهیزات Ericsson کاربران O2 را یک روز کامل بدون سرویس‌های 3G و LTE رها کرده بود.  اگر هر کس دیگری در انگلستان از سخت‌افزار مشابه‌ای استفاده کرده باشد این مشکل را تجربه کرده است. هووت در ادامه صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کرد که استفاده از یک سرویس تامین کننده می‌تواند عرضه دستگاه‌های جدید را عقب بیندازد. چه آمریکا دوست داشته باشد چه نداشته باشد هوآوی می‌تواند کمک بسیار خوب به اپراتورها بکند تا بتوانند سرویس اینترنت 5G را پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/

هوآوی ناجی اپراتورهای انگلیسی برای دستیبابی به اینترنت نسل پنجم

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار