بهبود عملکرد گوگل فوتوز با قابلیت‌های جدید

به تازگی گوگل قابلیت‌های جدیدی به نرم‌افزار Google Photos اضافه کرده که کارایی این برنامه را افزایش می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های موجود در نرم‌افزار Google Photos قابلیت تگ شدن چهره‌ افراد است. این قابلیت می‌تواند به صورت خودکار چهره افراد مختلف را تشخیص داده و آن‌ها را در بخشی مجزا دسته بندی کند. اما این قابلیت محدودیت‌هایی نیز دارد.

محدودیت این قابلیت عدم توانایی تگ کردن چهره افراد به صورت دستی است. البته به جای این کار شما می‌توانید تگ‌های اشتباه را حذف کنید. خبر خوبی که برای کاربران این قابلیت به تازگی منتشر شده این است که در آینده‌ای نه چندان دور شما می‌توانید به صورت دستی تگ‌های مورد نظر خود را اعمال کنید.

آشکار شدن قابلیت‌های جدید

چند روز پیش دیوید لیب، مدیر تولید گوگل فوتوز از توئیتر به عنوان بستری برای دریافت ایده‌ و نظرات صادقانه کاربران استفاده کرد. گفتگوی آن‌ها طولانی بود و از سوی کاربران قابلیت‌های زیادی درخواست و مشکلات بسیاری گزارش شد. طی این پرسش و پاسخ توئیتری لیب در واقع مجبور پاسخ دادن به توئیت‌های بسیاری شد و به همین شکل چند قابلیت جدید را فاش کرد که به زودی به نرم‌افزار گوگل فوتوز اضافه می‌شوند.

.


بیشتر بخوانید: فیسبوک، واتس‌‌اپ و اینستاگرام در آستانه قطع کامل ارتباط با هوآوی 


مشکلات گوگل فوتوز حل می‌شود

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در کنار تگ دستی به صورت گسترده تقاضا شده بود ویژگی‌ "آپلود‌های اخیر" است. مطمئنیم که تقریبا همه کاربران گوگل فوتوز حداقل برای یک بار با مشکل آزاردهنده آپلود عکس‌های قدیمی‌تر که زیر خروارها عکس جدید مدفون هستند، مواجه شده‌اند. از سوی دیگر این مسئله قابل قبول است زیرا چینش عکس‌ها در این نرم‌افزار از نوع زمانی است. اما از طرف دیگر هنگامی که شما عکس قدیمی که به تازگی آپلود کردید را به دلیل زمانی بودن نوع چینش، پیدا نمی‌کنید بسیار اذیت خواهد شد. این مشکل با قابلیت جدید گوگل فوتوز که به کاربران اجازه جستجو در عکس‌هایی که اخیرا آپلود کرده‌اند می‌دهد، حل خواهد شد. این قابلیت در حال حاضر در نسخه وب Google Photos موجود است، اما هنوز در نرم‌افزار آن به صورت گسترده حضور ندارد.

این‌ها قابلیت‌های جدیدی است که به زودی به گوگل فوتوز اضافه می‌شوند و بسیاری از مشکلات را حل خواهند کرد. این نرم‌افزار واقعا در حال پیشرفت و بهبود است.

انتهای پیام/

قابلیت‌های جدیدی به نرم‌افزار گوگل فوتوز اضافه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، گوگل فوتوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار