کراس پلی پیشرفت خواهد کرد

مدیر عامل شرکت تیک‌تو، به تازگی اعلام کرد: این قابلیت از آنجایی که دارای طرفداران بسیار زیادی است، در آینده پیشرفت بسیار خوبی خواهد داشت.

کراس پلی پیشرفت خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر شرکت سونی تلاش زیادی کرده است تا کاربران به طور انحصاری به اجرای عناوین بازی بپردازند و بیشتر عناوین را از قابلیت کراس پلی محروم کرده است. بر اساس این قابلیت گیمرهای هر کنسول می‌توانند با گیمرهای سایر کنسول‌‌ها به اجرای عناوین مشترک بپردازند و عناوین مشترک خود را به صورت آنلاین با سایر افراد اجرا کنند.

 هر چند نمی‌توان گفت هیچ کدام از بازی‌هایی که روی پلی استیشن اجرا می‌شوند فاقد ویژگی کراس پلی است چرا که عناوینی مثل Fortnite ،Rocket League  و Dauntless در حال حاضر برای این کنسول در دسترس هستند و از ویژگی کراس پلی پشتیبانی می‌کنند. با وجود اینکه شرکت‌های سازنده بازی به سختی توانستند سونی را راضی به استفاده قابلیت کراس پلی کنند اما از این قابلیت استقبال بسیار خوبی شد و این عناوین بع محبو‌ترین عناوین کنسول‌ها تبدیل شدند. همچنین قرار است بازی Call of Duty: Modern Warfare که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد نیز از این قابلیت پشتیبانی کند.

کراس پلی پیشرفت خواهد کرد

یکی از دیگر علت‌هایی که سونی رضایت داد تا از این قابلیت در بازی‌های خود استفاده کند، اصرار گیمرها بود، چرا که تا پیش از این بسیاری از گیمرها از محدود بودن کنسول خود ناراضی بودند و همین موضوع سبب شد سونی به موضوع کراس پلی رضایت دهد.


بیشتر بخوانید: بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey در راه است


Strauss Zelnick مدیر عامل شرکت تیک‌تو، به تازگی مصاحبه‌ای درباره قابلیت کراس پلی انجام داده است که او در مصاحبه خود اعلام کرد: این قابلیت از آنجایی که دارای طرفداران بسیار زیادی است، در آینده پیشرفت بسیار خوبی خواهد داشت. با نگاه به روند تغییرات بازی‌ها در چند سال اخیر قطعا به این موضوع پی خواهید برد که دنیای بازی‌های ویدیویی نیازمند قابلیت کرا پلی خواهد بود. از آنجایی که در نسخه جدید Call of Duty نیز این قابلیت وجود دارد، باید شاهد پیشرفت و افزایش میزان فروش این بازی باشیم و قرار است در این بازی نبرد گیمرهای PS4 ، Xbox و کامپیوتر را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کراس پلی طرفداران زیادی دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار