فاش شدن مشخصات Lenovo Z6 تنها ۲ روز پیش از رونمایی رسمی +تصویر

مشخصات و تصاویر Lenovo Z6، جدیدترین گوشی شرکت لنوو، تنها ۲ روز پیش از رونمایی آن در تاریخ ۴ جولای منتشر شد.

فاش شدن تمام مشخصات Lenovo Z6  تنها 2 روز پیش از رونمایی رسمی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید لنوو به زودی در تاریخ ۴ جولای یعنی تنها ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود. فاش شدن مشخصات این گوشی جدید که Lenovo Z6 نام دارد باعث شده ما همه اطلاعات آن را بدانیم. نکته جالب این جا است که علاوه بر مشخصات دقیق این گوشی طراحی آن نیز فاش شده در نتیجه دیگر لازم نیست آن را با اطلاعاتی که در دست داریم تصور کنیم.

طراحی گوشی Lenovo Z6

گوشی Z6 بسیار به Z6 Youth Edition شباهت دارد. در بالای این دستگاه یک ناچ قطره‌ای وجود دارد و پشت آن نیز میزبان یک دوربین سه‌گانه عمودی است که در بالا گوشه چپ قرار دارد. اما بین این دو گوشی چند تفاوت وجود دارد که یکی از آن‌ها حسگر اثر انگشت نسخه اصلی Z6 است که زیر صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی آن جاسازی شده است. اندازه بدنه گوشی جدید لنوو ۷.۹۷ نانومتر است و وزنی برابر ۱۵۹ گرم دارد. گوشی Z6 از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در درون خود استفاده می‌کند که از طریق یک شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود.


بیشتر بخوانید: آمار شگفت انگیز فروش در اولین مرحله عرضه گوشی Redmi K20 Pro


فاش شدن تمام مشخصات Lenovo Z6 تنها ۲ روز پیش از رونمایی رسمی +تصویر

مشخصات داخلی Lenovo Z6

مانند نسخه Z6، Z6 Youth نیز از آلیاژ منیزیم ساخته شده که همان موادی است که برای نوت بوک ThinkPad Lenovo استفاده می‌شود. در درون این گوشی جدید یک تراشه Snapdragon 730 SoC قرار دارد که با یک رم ۷ گیگابایتی همراهی می‌شود. رابط کاربری گوشی جدید لنوو ZUI 11 است و در آن ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. حتی کاربر می‌تواند حافظه داخلی دستگاه را با اضافه کردن رم میکرو تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهد.

لنوو برای دوربین که یکی از مهم‌ترین بخش‌های دستگاه است یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین سه‌گانه در عقب استفاده کرده است. دوربین سه‌گانه این دستگاه از یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک لنز واید انگل ۵ مگاپیسکلی تشکیل شده است. لنز تله فوتو این دوربین دارای زوم ۲ برابری اوپتیکال و ۸ برابری هیبریدی است.  تنها مواردی که درباره این گوشی نمی‌دانیم قیمت و زمان دسترسی به آن است که تا دو روز دیگر متوجه آن‌ها خواهیم شد.

انتهای پیام/

مشخصات گوشی جدید لنوو فاش شد

برچسب ها: فناوری ، لنوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار