مزایده پرسرعت‌ترین اینترنت جهان از سوی شرکت اینتل

شرکت اینتل تصمیم دارد با برگزاری مزایده‌ای بزرگ تجهیزات مربوط به فناوری 5G را به فروش برساند و جدیدترین نسل اینترنت همراه را به مشترکان ارائه دهد.

مزایده پرسرعت‌ترین اینترنت جهان از سوی شرکت اینتلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هم اکنون که در سراسر دنیا تلاش گسترده‌ای برای تولید یا دسترسی به فناوری‌های مرتبط با جدید‌ترین نسل اینترنت همراه وجود دارد، شرکت اینتل به عنوان یکی از پیشگامان فناوری 5G در جهان تصمیم دارد فناوری‌های 5G خود را از طریق مزایده‌ای بزرگ در اختیار علاقمندان قرار دهد.


بیشتر بخوانید: اپل برای جلب رضایت کوالکام، ۴.۵ میلیارد دلار پرداخت کرد


اینتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان مودم‌های نسل چهارم اینترنت یا همان 4G را برای شرکت اپل تولید کرد و حالا مهندسان این شرکت در زمینه 5G نیز موفقیت‌های بزرگی را بدست آورده‌اند. سرعت بالا و کیفیت باورنکردنی ارتباط بین دستگاه‌ها و انسان‌ها و دستگاه‌های هوشمند با یکدیگر از شاخص‌ترین ویژگی‌های 5G است و مطمئنا عرضه دستگاه‌های مجهز و قابل پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم از سوی اینتل مورد استقبال گسترده‌ای قرار می‌گیرد.

اینتل فناوری‌های 5G خود را به فروش می‌رساند

حراج اینتل به دو قسمت تقسیم می‌شود. اولین قسمت مرحله دریافت پیشنهادات مشتریان متقاضی شرکت در مزایده و مرحله دوم ارزیابی و اعلام نتیجه نهایی است. اینتل راعلام کرده است در این مزایده علاوه بر فناوری‌‌های 5G، تجهیزات و دستگاه‌های 4G، 3G، و 2G نیز به فروش می‌رسد.

مزایده پرسرعت‌ترین اینترنت جهان از سوی شرکت اینتل

با وجود اینکه شرکت‌های دیگری مانند هوآوی نیز فعالیت‌های عمده‎‌‌‍‌ای در زمینه 5G انجام داده‌اند و به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست پیدا کرده‌اند ولی شرکت اینتل به دلیل سابقه گسترده همکاری با شرکت‌های مطرحی چون اپل از محبوبیت بالایی به ویژه در ایالات متحده آمریکا برخوردار است و احتمالا کاربران استقبال بیشتری از محصولات این شرکت می‌کنند.

مزایده پرسرعت‌ترین اینترنت جهان از سوی شرکت اینتل

به طور دقیق در مزایده شرکت اینتل IP های طراحی و تولید شده در حوزه 5G به فروش می‌رسد. این مزایده قرار است در مرداد سال 1398 شود. کارشناسان فناوری معتقدند این مزایده می‌تواند تاثیرات زیادی بر صنایع ارتباطی جهان بگذارد و تحولی بزرگ را به وجود آورد.

انتهای پیام/

اینتل فناوری 5G تولید شده خود را به حراج می‌گذارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار