مدیر کل شرکت Codemasters اعلام کرده است که نسخه جدید بازی GRID قرار است در ۱۱ اکتبر منتشر شود.

عرضه بازی GRID به تاخیر افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین پرطرفدار سبک رالی در میان بازی‌های رایانه‌ای، بازی GRID است که توسط شرکت Codemasters ساخته شده و عرضه آن به تاخیر افتاده است. به تازگی مدیر کل شرکت Codemasters اعلام کرده است که نسخه جدید بازی GRID قرار است در ۱۱ اکتبر منتشر شود، این در حالی است که ابتدا قرار بود بازی GRID در ۱۳ سپتامبر عرضه شود و ظاهرا عرضه این بازی یک ماه به تاخیر افتاده است.

این عنوان در مراسم E3 امسال یکی از برترین عناوین معرفی شده به شمار می‌رفت با نمایش تریلر توانست نظر بسیاری از گیمر‌ها را جلب کند و توانست جایزه برترین بازی DualShockers را کسب کند. طبق اعلام شرکت Codemasters این عنوان قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر و گوگل استادیا عرضه شود. کسانی که نسخه Ultimate Edtion را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند سه روز سریع‌تر از سایر کاربران به بازی دسترسی پیدا کنند و بازی را در ۸ اکتبر اجرا نمایند.

عرضه بازی GRID به تاخیر افتاد

مدیر عامل شرکت Codemasters همچنین اعلام کرد: قرار است در چند روز آینده اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود و احتمالا گیم‌پلی یا تریلر جدید از این بازی نیز نمایش داده شود تا از این طریق گیمر‌ها بیشتر با این عنوان آشنا شوند. از طرفی هم این شرکت توانایی رقابت با عنوان بسیار پرطرفداری نظیر Need for speed را ندارد، به همین دلیل قصد دارد با عرضه نسخه نسنتندو سوییچ این محصول، بخش عمده‌ای از بازار بازی را اشغال کند تا شاید بتواند فروش خود را بیش از پیش بالا ببرد.


بیشتر بخوانید: بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey در راه است


قرار است نسخه نینتندو سوییچ این بازی به طور کامل شبیه سازی شود و اگراین اتفاق بیوفتد، عنوان GRID اولین بازی سبک رالی خواهد بود که به طور کامل برای کنسول سوییچ بازسازی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی باید تا زمان انتشار اطلاعت جدید توسط سازنده آن یا تا زمان انتشار آن در ۱۱ اکتبر صبر کرد.

انتهای پیام/

بازی GRID دیرتر وارد بازار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار