هوآوی P30 رکورد سرعت فروش پرچمداران این شرکت را شکست

سری گوشی‌های P30 هوآوی سریع‌ترین فروش را در میان پرچمداران هوآوی کسب کردند.

هوآوی P30 رکورد سرعت فروش پرچمداران این شرکت را شکستبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ زمانی حدود نه ماه طول کشید تا هوآوی بتواند ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های P10 و P10 Plus را در سال ۲۰۱۷ بفروشد. همین میزان فروش، سال گذشته در پنج ماه برای پرچمداران هوآوی یعنی P20 به دست آمد که نشان دهنده رشد میزان محبوبیت این برند در جهان بود. حالا، بر خلاف تحریم‌هایی که اخیرا به این شرکت تحمیل شده، هوآوی شکسته شدن رکورد سال‌های گذشته خود را تأیید کرده است.

این بار فقط ۸۵ روز طول کشید تا هوآوی بتواند رکورد قبلی خود را بشکند. این شرکت چینی به تازگی اعلام کرده است که بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های P30 و P30 Pro خود را از زمان عرضه بین‌المللی آن در تاریخ پنجم آوریل فروخته است. همانگونه که مدیر خط تولید گوشی‌های هوآوی اعلام کرده است، ۶۲ روز بیشتر از این طول کشیده بود تا سری P20 هوآوی به این میزان فروش در جهان برسند.

علاوه بر ثبت رکوردی تازه برای گوشی‌های سری P هوآوی، این موفقیت سری گوشی‌های P30 معیاری برای فروش رفتن پرچمداران هوآوی شده است. پیش از این، سریعترین رکورد میزان فروشی که هوآوی به خود اختصاص داده بود مربوط به گوشی Mate 20 بود که با گذشت چهار ماه و نیم موفق به رسیده به فروش ۱۰ میلیون دستگاه شده بود و این میزان دو ماه بیشتر از P30 و P30 Pro زمان برده بود.


بیشتر بخوانید: گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود


هوآوی هنوز هدف‌های خود درباره فروش سری P30 را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود کاهشی چشمگیر به دلیل مشکلات به وجود آمده برای هوآوی در محصولات این شرکت به وجود آید. در هر صورت پس از این، میزان فروش محصولات هوآوی با تولید گوشی‌های پرچمداری مانند Galaxy Note 10 و تحریم آمریکا علیه هوآوی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. هوآوی همچنین اعلام کرده است که میزان فروش محصولات این شرکت پس از ممنوع شدن فروش آن در آمریکا حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است بنابراین فروش رکورد شکن دو گوشی مدل P30 قبل از نیمه سال اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

رکورد شکنی هوآوی در میزان فروش با گوشی P30

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.