بنچمارک هواوی نوا ۵ بازار کوالکام را تهدید کرد

بهره‌گیری از تراشه کایرین ۸۱۰ در سری جدید گوشی‌های نوا 5، امتیاز چشمگیری را سایت Antutu به ثبت رساند.

هواویبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هواوی در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیرماه) از سری جدی گوشی‌های نوا ۵ رونمایی کرد که در آن تراشه کایرین ۸۱۰ به کار رفته است. سایت Antutu با آزمایش کردن این چیپست جدید نموداری منتشر کرد که در آن تفاوت عملکرد بین کایرین ۸۱۰، کایرین ۷۱۰ و اسنپدراگون ۷۳۰، چیپست‌های بکار رفته در سری گوشی‌های نوا ۵ را به خوبی نشان می‌دهد.

در آزمایش انجام شده بین این سه مدل، چیپست کایرین عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون ۷۳۰ (که در حال حاضر به عنوان بهترین چیپست میان رده کوالکام شناخته می‌شود) نشان داد و همین امر باعث می‌شود تا به عنوان تهدیدی جدی برای کسب جایگاه کوالکام در بازار تلقی شود.

هواوی

هواوی نوا ۵ توانست در آزمون AnTuTu در مجموع ۲۳۷۰۰۰ امتیاز را کسب کند که در مقایسه با امتیاز چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ که امتیاز ۲۱۰۰۰۰ را بدست آورده بود، حدود ۱۳ درصد بالاتر بود. همچنین چیپست کایرین ۸۱۰ نسبت به مدل قدیمی اش (کایرین ۷۱۰) از لحاظ عملکرد ۷۰ درصد بهبود یافته است. GPU این چیپست ۲۵ درصد نمره بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۷۳۰ بدست آورد و در مقایسه با مدل قدیمی اش حدود ۳ برابر عملکرد بهتری را به ثبت رسانده است.

هواوی


بیشتر بخوانید: اختصاص بودجه ۱ میلیارد دلاری برای نابودی شبکه ارتباطی هوآوی در آمریکا


انتهای پیام/

برچسب ها: هواوی ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار