پربازدیدهای دریچه‌ فناوری؛

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی/ تجربه عکاسی در دنیای بدون انسان با نرم‌افزار Bye Bye Camera آی‌اواس/ همکاری گوگل و فیسبوک برای تعیین معیارهای هوش مصنوعی

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی/ تجربه عکاسی در دنیای بدون انسان با نرم‌افزار Bye Bye Camera آی‌اواس/ همکاری گوگل و فیسبوک برای تعیین معیارهای هوش مصنوعیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

قیمت انواع تلویزیون از برند‌های مطرح ایران و جهان، به تاریخ ۶ تیر ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.


هزاران نرم افزار پرطرفدار در پلی استور که قاتل گوشی شما هستند

به تازگی گروهی از محققان با بررسی ۱ میلیون نرم‌افزار موجود در گوگل پلی استور به مدت دو سال توانستند حدود ۲۰۰۰ نرم‌افزار مخرب پیدا کنند.


رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی +تصاویر

یک شرکت تازه‌ تاسیس انگلیسی با ترکیب طراحی کلاسیک فورد موستانگ با پیشرانه‌های الکتریکی، مدلی جذاب و منحصر‌به‌فرد را تولید کرده است.


همکاری گوگل و فیسبوک برای تعیین معیارهای هوش مصنوعی

گوگل با همکاری فیسبوک در صدد هستند با تعیین معیارهایی جدید در فناوری هوش مصنوعی میزان نوآوری در این حوزه را افزایش دهند.


تجربه عکاسی در دنیای بدون انسان با نرم‌افزار Bye Bye Camera آی‌اواس +تصاویر

به تازگی گروهی از توسعه دهندگان با استفاده از هوش مصنوعی نرم‌افزاری به نام Bye Bye Camera تولید کرده‌اند که می‌تواند سوژه را از تصویر حذف و جای آن را نقاشی کند.


نسخه جدید Hitman در نیویورک روایت می‌شود +فیلم

بسته الحاقی جدید عنوان Hitman 2 با هدف اضافه کردن یک مرحله جدید به بازی، منتشر شد.


اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد +تصاویر

شرکت اوپل که این روزها نام آن را در اخبار مکرر می‌شنویم، به تازگی از طرح مفهومی ون اسپرت O-Team Zafira Life با طراحی بسیار جذاب رونمایی کرد.


گوگل امکان حذف خودکار تاریخچه مرورگر و موقعیت مکانی را فراهم می‌کند

گوگل به تازگی اعلام کرده است که به دنبال ایجاد قابلیت حذف خودکار داده‌های ذخیره شده در حساب کاربری مخاطبان خود است.


گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود

آنر - Honor، شرکت زیرمجموعه هوآوی، علی رغم فشارهای آمریکا و تحریم شدن از سوی این دولت از عرضه گوشی جدید خود با پشتیبانی از اینترنت همراه نسل پنجم خبر داد.


اضافه کردن دوربین به ساعت هوشمند، گام بزرگ اپل در صنعت گجت‌های پوشیدنی +تصاویر

شرکت اپل به تازگی الگوهای جدید از طراحی بعدی خود برای اضافه کردن دوربین به ساعت‌های هوشمند منتشر کرده است که اطلاعات تازه‌ای از این جهش بزرگ در صنعت گجت‌های پوشیدنی به ما می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار