با پیروزی مخالفان حزب حاکم در انتخابات شهرداری‌ها در استانبول، اکرم امام اوغلو، نامزد حزب پیروز با تاکید بر آمادگی خود برای همکاری کامل با اردوغان، از شروعی جدید برای این شهر خبر داده است.

امام اوغلو شروعی جدید برای استانبول وعده دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، با پیروزی مخالفان حزب حاکم در انتخابات شهرداری‌ها در استانبول، اکرم امام اوغلو، نامزد حزب پیروز با تاکید بر آمادگی خود برای همکاری کامل با رئیس‌جمهور کشورش، از شروعی جدید برای این شهر خبر داده است.

اکرم امام اوغلو، نامزد حزب مخالف که پیروزی را در این انتخابات از آن خود کرده است خطاب به رجب طیب اردوغان تاکید کرده است آمادگی کامل دارد با وی به صورت کامل همکاری کند و این را در برابر همه شهروندان استانبول بیان می‌کند.

وی گفت: «بعد از کامل شدن فرایند قانونی و تحویل دفتر شهرداری استانبول، مایل هستم در اسرع وقت شما (اردوغان) را ملاقات کنم و نقشه راه و دیدگاه‌های خود را مطرح و به نظرات و دیدگاه‌های شما نیز گوش کنم.»

امام اوغلو گفت: «این پیروزی نیست؛ این شروع است. این را نیز باید بگویم که از فردا، من با همه شانزده میلیون نفر (ساکنان استانبول) به صورت مساوی رفتار خواهم کرد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار