اتحادیه روزنامه نگاران عرب تاکید کرد همه ملت‌های عربی کنفرانسی را که به دعوت آمریکا و در چارچوب طرح معامله قرن آمریکا در منامه بحرین برگزار می‌شود، مردود می‌دانند.

اتحادیه روزنامه نگاران عرب: کنفرانس بحرین مردود استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اتحادیه روزنامه نگاران عرب تاکید کرد همه ملت‌های عربی کنفرانسی را که به دعوت آمریکا و در چارچوب طرح معامله قرن آمریکا در منامه بحرین برگزار می‌شود، مردود می‌دانند.

این اتحادیه بر ایستادگی دائمی خود در کنار حقوق غیر قابل انکار ملت فلسطین و پشتیبانی کامل از آن برای ایستادن در برابر این توطئه صهیونیست‌ها تاکید کرد.

اتحادیه روزنامه نگاران عرب روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای افزود حضور رسانه‌های صهیونیستی در نشست بحرین با تصمیمات این اتحادیه که اشکال مختلف عادی سازی روابط را با اسرائیل جرم می‌داند، مغایرت دارد.

این اتحادیه در ادامه از همه رسانه‌های عربی خواست همه رسانه‌های اسرائیلی را که به دنبال رخنه در رسانه‌های عربی و تضییع حقوق مشروع ملت فلسطین هستند، تحریم کنند.

همچنین اتحادیه سراسری روزنامه نگاران عرب دعوت از رسانه‌های این رژیم برای شرکت در کنفرانس منامه که قرار است روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته با نظارت آمریکا برگزار شود، محکوم کرد.

کنفرانس اقتصادی بحرین به درخواست آمریکا برای بررسی ابعاد اقتصادی طرح معامله قرن برگزار می‌شود.

گفتنی است یک خبرنگار صهیونیستی هفته گذشته اعلام کرد بحرین برای نخستین بار اجازه داده است تا ۶ رسانه خبری این رژیم برای پوشش خبر‌های مربوط به کنفرانس اقتصادی بحرین در ارتباط با مسئله فلسطین وارد منامه شوند.

باراک رافید در حساب توئیتر خود نوشت بحرین به خبرنگاران شش رسانه اسرائیلی اجازه داد برای پوشش خبر‌های مربوط به کنفرانس «صلح برای شکوفایی» در منامه، وارد این کشور شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۸
خائنین جهان اسلام وجهان عرب که همیشه لعنت ملت های مسلمان را خواهند داشت درسیرک بحرین خواهند بود
آخرین اخبار