ماکت گوشی‌های ۲۰۱۹ اپل به معرض نمایش گذاشته شد +فیلم

به تازگی در فضای مجازی ویدئو ماکت‌های سه دستگاه آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ Max و آیفون XR منتشر شده است.

ویدئو جدید مدل گوشی‌های ۲۰۱۹ اپل منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز گذشته یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شد که در آن دو مدل غیرواقعی از گوشی‌های آیفون ۱۱ و ۱۱ Max به نمایش درآمده بودند. این مدل‌ها با یک چاپگر سه‌بعدی و بر اساس اطلاعات فاش شده از این گوشی‌ها تولید شده بودند.

منبع اولین ویدئو منتشر شده Macotakara بود که اکنون بار دیگر یک ویدئو از این مدل‌ها در فضای مجازی قرار داده است. این بار گوشی آیفون XR نیز در این ویدئو حضور دارد. علاوه بر حضور این گوشی دو دستگاه دیگر نیز بر خلاف ویدئو قبلی به رنگ سفید ظاهر شده‌اند.

بر اساس مدل‌هایی که در این ویدئو به چشم می‌خورند گوشی آیفون ۱۱ Max دارای اندازه ۶.۵ اینچ خواهد بود. در ضمن دو گوشی آیفون ۱۱ و آیفون XR به ترتیب با صفحه نمایش‌های ۵.۸ و ۶.۱ اینچی در این ویدئو دیده می‌شوند. دو مدل اول دارای پنل‌های OLED هستند و این در حالی است که مدل با قیمت مناسب‌تر آن‌ها از یک نمایشگر LCD استفاده می‌کند.

چیزی که با دیدن این ویدئو دستگیر ما می‌شود این است که دو مدل دارای صفحه نمایش OLED در پشت خود دوربین سه‌گانه دارند، اما گوشی سوم در پشت خود از یک دوربین دو‌گانه استفاده می‌کند. انتظار می‌رود دوربین سه‌گانه استفاده شده در گوشی‌های دارای پنل OLED از یک لنز اصلی، یک سنسور ToF و یک لنز اولترا واید استفاده شود.

می‌توان در گوشی‌های جدید اپل انتظار دیدن باتری‌های بزرگ‌تری را داشت، زیرا قرار است این دستگاه‌ها از قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم پشتیبانی کنند. این قابلیت را پیشتر در گوشی‌های هوآوی Mate 20 Pro و سامسونگ گلکسی S10 دیده‌ایم. باید هر سه این مدل‌ها به وسیله اپل در ماه سپتامبر معرفی شوند. همه این مدل‌ها دارای یک پردازنده ۷ نانومتری A13 SoC انحصاری اپل در درون خود هستند و سیستم عامل استفاده شده در آن‌ها iOS 13 است. 


بیشتر بخوانید: نتیجه آزمایش بنچمارک گوشی nubia Red Magic 3 منتشر شد 


انتهای پیام/

فیلم مدل گوشی‌های جدید اپل

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار