کاربران نسخه پرمیوم اسپاتیفای به ۱۰۰ میلیون رسید

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است کاربرانی که برای داشتن نسخه پرمیوم نرم‌افزار اسپاتیفای پول پرداخت می‌کنند به ۱۰۰ میلیون رسیده است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس آنلاین موسیقی اسپاتیفای دوازده ماه پس از این که به ۷۵ میلیون کاربر دست پیدا کرد امروز اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا برای نسخه پرمیوم آن پول پرداخت می‌کنند.

این خبر نشان دهنده رشد ۳۲ درصدی در سال گذشته است و این رشد باعث شده است که درآمد Spotify نیز به میزان قابل ملاحظه تا ۱.۵۱ میلیارد یورو (۱.۶۷ میلیارد دلار) افزایش یابد.

اگر تعداد کاربرانی که از نسخه دارای تبلیغات این نرم‌افزار استفاده می‌کنند را حساب کنید در حال حاضر اسپاتیفای دارای ۲۱۷ میلیون کاربر در سراسر جهان است. این میزان ۱۰ میلیون بیشتر از سه ماهه قبلی و ۴۴ میلیون بیشتر از ۱۲ ماه پیش است.

بار دیگر اروپا به عنوان مهم‌ترین بازار این سرویس اعلام شد و بیشترین کاربران آن به ترتیب در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین حضور دارند. در آمریکای شمالی رشد کاربران اسپاتیفای به دلیل همکاری ادامه‌دار این شرکت با سامسونگ، گوگل و Hulu است.

به طور اختصاصی سامسونگ قبول کرد که نرم‌افزار Spotify را در دستگاه‌های خود که سری جدید گلکسی S۱۰ نیز شامل آن می‌شود، نصب کند. خریداران این دستگاه‌ها نسخه پرمیوم این نرم‌افزار را برای ۶ ماه دریافت می‌کنند. از سوی دیگر، گوگل به کاربران Plan Spotify Family یک Google Home Mini پیشنهاد داد، تبلیغی که از زمان محبوبیت آن در انگلستان و فرانسه گسترش یافته است. در نهایت، Hulu و Spotify اخیرا قیمت پیشنهادی بسته‌های خود را کاهش دادند که این امر موجب افزایش علاقه‌مندی کاربران شد.

با اتمام این سه‌ماهه اسپاتیفای انتظار دارد چیزی در حدود ۲۲۲ الی ۲۲۸ میلیون کاربر داشته باشد که از آن‌ها ۱۰۷ الی ۱۱۰ میلیون نفر آن‌ها از نسخه پرمیوم استفاده خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: آیا مرورگر سامسونگ توان رقابت با مرورگر گوگل را دارد؟


انتهای پیام/

کاربران نسخه پرمیوم Spotify افزایش یافتند

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار