گوشی گلکسی نوت ۱۰ پرو از باتری قدرتمندی بهره می‌برد

در گوشی جدید سامسونگ که گلکسی نوت ۱۰ پرو نام دارد از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است

باتری عظیم گلکسی نوت 10 پرو، نشان قدرتمند بودن آن استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بار‌ها در خبر‌های قبلی ما به این نکته برخوردید که باتری یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک دستگاه است و اختلال کوچکی در آن می‌تواند مشکل ساز باشد. گوشی‌های هوشمند مختلف بر اساس قابلیت‌هایشان از باتری‌های متفاوتی استفاده می‌کنند.

به تازگی خبری درباره باتری عظیم به کار رفته شده در گوشی گلکسی نوت ۱۰ پرو منتشر شده است. بر اساس این خبر گوشی جدید سامسونگ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند و این برای یک دستگاه بسیار خوب و زیاد است. مثل این که پیش‌بینی تحلیلگران درست از آب درامده و قرار است دستگاه گلکسی نوت ۱۰ پرو قدرتمندترین مدل سری نوت سامسونگ باشد.

درست است که مدت زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این دستگاه باقی مانده است، اما تحلیلگران بسیاری درباره این محصول جدید سامسونگ نظر داده‌اند و همگی با هم آن را بهترین و قوی‌ترین گوشی عرضه شده به وسیله شرکت سامسونگ دانسته‌اند. کارشناسان و تحلیلگران به این دلیل لقب بهترین و قدرتمندترین گوشی سامسونگ را به نوت ۱۰ پرو داده‌اند که باتری استفاده شده در آن یکی از عظیم‌ترین مدل‌هایی است که تا به الان استفاده شده و کاربر می‌تواند ساعت‌ها با دستگاه کار کرده و دفعات کمتری نیاز به شارژ گلکسی نوت ۱۰ پرو داشته باشد.

گفته می‌شود سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۱۰ پرو را همزمان با گوشی گلکسی نوت ۱۰ رونمایی خواهد کرد. سامسونگ مدتی است که این کار را انجام می‌دهد؛ در واقع این شرکت با هر بار رونمایی ۴ نسخه مختلف از یک دستگاه را به کاربران خود معرفی می‌کند. این کار سامسونگ باعث می‌شود افراد بیشتری با سلیقه‌های متفاوت به محصولاتش علاقه‌مند شوند. از اطلاعاتی که درباره این دو نسخه منتشر شده می‌توان به صفحه نمایش ۶.۳ و ۶.۸ اینچی اشاره کرد و این که یکی از آن‌ها از قابلیت اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند. گلکسی نوت ۱۰ در چهار نسخه مختلف در ماه اوت امسال به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: قاب‌ گران قیمت گوشی گلکسی فولد رونمایی شد


انتهای پیام/

گوشی جدید سامسونگ با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار