رندر‌های گوشی تاشوی موتورولا در فضای مجازی لو رفت +تصاویر

موتورولا Razr، گوشی تاشوی موتورولا مورد انتظارترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۹ است که رندر‌های آن در فضای مجازی لو رفته است.

رندر‌های گوشی تاشوی موتورولا در فضای مجازی لو رفت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورولا Razr یکی از مورد انتظارترین گوشی سال ۲۰۱۹ است. خبر‌های فاش شده و شایعه شده درباره این گوشی نشان می‌دهد که موتورولا Razr ترکیبی کامل از نوستالژی و فناوری روز خواهد بود. حالا، چندین رندر در فضای مجازی از گوشی مورد انتظار موتورولا لو رفته است که دلیل انتظار زیاد برای معرفی این دستگاه را نشان می‌دهد.

همانگونه که انتظار می‌رفت، موتورولا Razr از استفاده هر گونه دکمه فیزیکی اجتناب کرده است و دیگر آن نمایشگر کوچک مدل معروف آن روی نسل جدید این گوشی وجود ندارد. نمایشگر جدید Razr دارای اندازه ۶.۲ اینچی است و به دلیل داشتن نسبت تصویر ۲۲:۹ از بالا تا پایین نمایشگر کشش تصویر زیادی دارد. به دلیل شکل و فرم خاص این گوشی هوشمند، پنل نمایشگر لب به لب آن دارای زاویه‌هایی خاص است که از سمت بالا به سمت پایین تمایل دارند. در بالای نمایشگر هم مانند همیشه یک ناچ گسترده وجود دارد که بلندگوی اسپیکر در آن قرار دارد.

به تبعیت از مدل سال ۲۰۰۴ خود، Razr یک چانه بسیار بزرگ در قسمت زیر صفحه نمایش خود دارد، اما به جای حذف کردن این چانه همانطور که از روی گوشی‌های امروزی حذف شده، این چانه یک برآمدگی خاص را برای گوشی به ارمغان آورده که در هنگام بسته شدن دستگاه، کاملا برای آن مناسب است. همچنین باید اشاره کرد که این چانه بسیار بزرگ محل قرارگیری یک اسپیکر بزرگ است که همراه با یک هندزفری می‌تواند به عنوان یک اسپیکر استریو هم مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس رندر‌هایی که به تازگی در فضای مجازی لو رفته، صفحه نمایش موتورولا Razr هیچ نشانه‌ای از چین نشان نمی‌دهد. با توجه به این که هم هوآوی و هم سامسونگ درزی برای لولای گوشی روی صفحه نمایش خود داشتند، بعید است که موتورولا برای گوشی تاشوی خود از این طرح استفاده نکند.

رندر‌های گوشی تاشوی موتورولا در فضای مجازی لو رفت +تصاویر

مانند گوشی‌های تاشوی دو شرکت بزرگ هوآوی و سامسونگ انتظار می‌رفت که موتورولا Razr هم از یک پردازنده پرچمدار بهره ببرد، ولی اطلاعات جدیدی که لو رفته است، نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک واحد پردازنده‌ای با قدرت کمتر یعنی Snapdragon 710 است. ظاهرا، این چیپست پردازنده قرار است در دو مدل با دو حافظه مختلف همراه شود. اولین و همچنین ارزان‌ترین مدل موتورولا Razr حافظه ذخیره‌سازی به اندازه ۶۴ گیگابایت خواهد داشت و حافظه رم آن ۴ گیگابایت ظرفیت خواهد داشتو همچنین مدل دیگری که برای آن در نظر گرفته شده دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

گوشی هوشمند تاشوی موتورولا قرار است با اندروید ۹ پای به صورت پیش‌فرض روانه بازار شود، اما نکته ضعف آن، باتری بسیار کوچک آن با ظرفیت ۲ هزار و ۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی است. به هر حال، این باتری قرار است با شارژر ۲۷ واتی با فناوری TurboPower شارژ شود.

رندر‌های گوشی تاشوی موتورولا در فضای مجازی لو رفت +تصاویر

در هر صورت باید منتظر ماند تا این گوشی در دنیای واقعی معرفی شود و به صورت رسمی مشخصات آن اعلام شود تا بتوان توانایی آن را با دیگر گوشی‌های هم مدل خود مقایسه کرد.


بیشتر بخوانید: قاب‌ گران قیمت گوشی گلکسی فولد رونمایی شد


انتهای پیام/

رندر‌های موتورولا Razr را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار