نتیجه آزمایش بنچمارک گوشی nubia Red Magic 3 منتشر شد

پس از فاش شدن بخشی از مشخصات گوشی Nubia Red Magic 3 نتیجه آزمایش بنچمارک آن یک روز پیش از رونمایی منتشر شد.

نتیجه آزمایش بنچمارک گوشی nubia Red Magic 3 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که منتظر گوشی گیمینگ ZTE هستیم و تاکنون اطلاعات کمی از آن فاش و در فضای مجازی منتشر شده است. نام این گوشی  Nubia Red Magic 3 است و انتظار می‌رود فردا رونمایی شود. به دلیل این که گوشی جدید ZTE به زودی رونمایی می‌شود آخرین اطلاعات آن نیز منتشر شده است.

نتیجه آزمایش بنچمارک گوشی Nubia Red Magic 3 در سایت Geekbench منتشر شده است. با انتشار نتیجه این آزمایش ما اطلاعات تازه‌ای درباره پردازنده گوشی ZTE در دست داریم. بر اساس این اطلاعات جدید گوشی Nubia Red Magic 3 از جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام یعنی Snapdragon 855 استفاده می‌کند. البته این مسئله برای کسی مبهم نبود زیرا این گوشی یک دستگاه مخصوص بازی است و باید از پردازنده قوی‌تری نسبت به گوشی‌های دیگر استفاده کند.

در ادامه فهرست نتیجه آزمایش بنچمارک را مشاهده می‌کنید:

نتیجه آزمایش بنچمارک گوشی nubia Red Magic 3 منتشر شد

در کنار تراشه استفاده شده در این گوشی نتایج این آزمایش از رم آن نیز پرده بر می‌دارد. در این گوشی یک رم ۸ گیگابایتی پردازنده قوی آن را همراهی می‌کند. این روزها استفاده از این رم مخصوصا برای دستگاه های بازی محور خیلی معمول است.

بر اساس شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود در این گوشی یک سیستم خنک کننده داخلی قرار دارد ( که احتمالا یک فن باشد) و وظیفه آن ثابت نگه داشتن دمای تراشه Snapdragon 855 در هنگام اجرای بازی‌های حجیم است. البته همان طور که می‌دانید هنگامی که یک بازی برای مدت زیادی اجرا می‌شود نیز دستگاه شروع به داغ شدن می‌کند که این خنک کننده داخلی می‌تواند از این مسئله جلوگیری کند.

از مشخصات فاش شده و نتیجه بنچمارکی که امروز در فضای مجازی منتشر شد می‌توان گفت که گوشی آینده این شرکت بسیاری از کاربران را راضی خواهد کرد. باید تا فردا برای دیدن کامل این گوشی و فهمیدن تمام مشخصاتش صبر کرد.


بیشتر بخوانید: تصاویر Nubia red magic 3 گوشی جدید ZTE منتشر شد


انتهای پیام/

پردازنده و رم گوشی nubia Red Magic 3 مشخص شد

برچسب ها: فناوری ، zte
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار