آزمایش کالبدشکافی گلکسی فولد از سایت iFixit حذف شد

سامسونگ از شرکت iFixit درخواست کرد نتیجه بررسی گوشی گلکسی فولد را از سایت خود حذف کند.

گزارش کالبدشکافی گلکسی فولد از سایت iFixit حذف شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش بود که برای اولین بار گوشی منعطف سامسونگ به صورت رسمی وارد دنیای فناوری شد. روزهای اولیه معرفی و رونمایی این گوشی بسیار درخشان بود و بسیاری جذب این طراحی جدید شدند اما این ماجرا مدت زمان طولانی ادامه نداشت.

پس از این که سامسونگ تعدادی از گوشی‌های گلکسی فولد خود را در اختیار بعضی از تاثیرگذاران فضای مجازی قرار داد تا آن را امتحان کنند، همه چیز آن طور پیش نرفت که این شرکت برنامه ریزی کرده بود. اکثر این افراد به دلیل جدا کردن لایه محافظ صفحه نمایش در کار کردن با این گوشی دچار مشکل شده بودند. البته در این مسئله خود تاثیرگذاران مقصر بودند زیرا روی دستگاه اخطاری درباره جدا نکردن این لایه وجود داشت اما آن‌ها این مسئله را نادیده گرفته بودند.

البته مشکل دیگری در این گوشی وجود داشت که اصلا ارتباطی به جدا کردن لایه محافظ نداشت. بین صفحه نمایش و لولای بعضی از دستگاه‌ها چیزی بود که عملکرد آن را ضعیف می‌کرد. شرکت iFixit که وظیفه کالبدشکافی گوشی‌های جدیدی را دارد که وارد بازار می‌شوند تصمیم به فهمیدن اشکال این دستگاه گرفت. اما چیزی نگذشت که سامسونگ از این شرکت درخواست عجیبی کرد.

بنا به درخواست شرکت سامسونگ گزارش کالبدشکافی گلکسی فولد از سایت iFixit حذف شده است. این شرکت در دنیای فناوری بسیار شناخته شده است. iFixit در آزمایش‌های خود دستگاه‌های جدید را کالبدشکافی کرده و به صورت جداگانه همه قطعه‌های آن را بررسی می‌کند. در انتها نیز به صورت کلی نمره‌ای به دستگاه‌های مورد آزمایش می‌دهد. اما این بار پس از بررسی گوشی منعطف سامسونگ مجبور به حذف گزارش آن از سایت خود شد.

شرکت iFixit از گوشی پرحاشیه سامسونگ یعنی گلکسی فولد گزارشی در سایت خود منتشر کرده بود. اما مثل این که این مسئله از سوی سامسونگ مسئله جالبی نبوده زیرا به سرعت به آن واکنش نشان داده است. سامسونگ با درخواستی غیرمستقیم از این شرکت خواسته بود که این گزارش را به سرعت حذف کنند.

اگر بخواهیم کمی به نفع سامسونگ نتیجه گیری کنیم باید بگوییم که این شرکت به دلیل این که در حال اعمال تغییرات روی گوشی منعطف خود است نمی‌خواسته گزارش گوشی که قرار نیست هیچوقت در بازار باشد در فضای مجازی منتشر شود.


بیشتر بخوانید: قاب‌ گران قیمت گوشی گلکسی فولد رونمایی شد


انتهای پیام/

حذف شدن گزارش iFixit درباره مشکل گوشی گلکسی فولد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار