تبلیغ روزنامه‌ای وان‌پلاس ۷ پرو جزئیات این دستگاه را فاش کرد

چیزی در حدود ۱۵ روز پیش از رونمایی رسمی گوشی وان پلاس ۷ پرو تبلیغی از آن در روزنامه New York Times جزئیات این گوشی را فاش کرد.

تبلیغ روزنامه‌ای وان‌پلاس ۷ پرو جزئیات این دستگاه را آشکار کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها ۱۵ روز مانده به رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس ۷ پرو - OnePlus 7 Pro شرکت سازنده آن تبلیغ تمام صفحه‌ای از آن در روزنامه New York Times چاپ کرد. در این تبلیغ چند ویژگی این دستگاه ذکر شده است.

در کنار لوگوی شرکت وان پلاس در وسط این صفحه یک طراحی از پرچمدار این شرکت حضور دارد. این طراحی وجود بعضی از قابلیت‌های کلیدی گوشی جدید وان پلاس را نشان می‌دهد. از این قابلیت‌ها می‌توان به دوربین سه‌گانه و پورت USB-C اشاره کرد. در این بخش حتی به باتری بزرگ و نبود جک هدفون نیز اشاره شده است. البته قابل توجه‌ترین قابلیت که در این طراحی حضور دارد دوربین سلفی این دستگاه است که دارای قابلیت مکانیزم کشویی است و این مسئله به وضوح دیده می‌شود.

تبلیغ روزنامه‌ای وان‌پلاس ۷ پرو جزئیات این دستگاه را آشکار کرد

در کنار این طراحی چند ادعای اصلی این شرکت درباره محصول جدیدش با فونت درشت نوشته شده است. اولین چیز‌هایی که نظر ما را به خود جلب می‌کند اعلام این مسئله است که هیچ ناچ و حاشیه‌ای در این گوشی وجود ندارد. این بدین معنا است که کاربر می‌تواند از تمام صفحه نمایش گوشی استفاده کند. این جنبه‌های گوشی وان پلاس ۷ پرو در طراحی که در روزنامه آورده شده به وضوح دیده می‌شود. سازندگان این دستگاه ادعا می‌کنند که استفاده از فناوری جدیدی به نام Fluid AMOLED در پنل این گوشی، صفحه نمایش آن را از دیگر دستگاه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

به غیر چیز‌هایی که درباره صفحه نمایش این دستگاه ذکر شده شعار‌هایی نیز در این تبلیغ وجود دارند که به قابلیت‌های جدید این گوشی اشاره می‌کنند. بعضی از این شعار‌ها از عدم وجود لگ و عملکرد عالی این دستگاه صحبت می‌کنند. در بین این شعار‌ها عبارات طعنه‌آمیزی نیز دیده می‌شود. از آن‌ها می‌توان به no random music اشاره کرد. در واقع این شعار به زمانی اشاره می‌کند که در سال ۲۰۱۸ اپل با U2 همکاری کرد و یکی از آلبوم‌های این گروه را به گوشی خریداران آیفون ۶ اضافه کرد. البته این تنها طعنه نبود. در ادامه مشاهده می‌کنیم که نوشته شده است no 2000$ price tag. در واقع این شعار علاوه بر اشاره به قیمت مناسب این دستگاه قیمت بالای محصولات جدید شرکت‌های هوآوی و سامسونگ را نیز به سخره می‌گیرد. گفته می‌شود قیمت وان پلاس ۷ پرو ۶۹۹ دلار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: شرکت وان پلاس از موضع خود برای تولید گوشی منعطف می‌گوید


انتهای پیام/

مشخصات گوشی جدید وان پلاس در روزنامه منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار