نسخه بتای IOS 12.3 منتشر شد

شرکت اپل نسخه آزمایشی سیستم عامل جدید آی‌او‌اس را با نام IOS 12.3 beta 4 در دسترس کاربران قرار داد.

نسخه بتا IOS 12.3 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل نسخه آزمایشی جدیدی از سیستم عامل آی‌او‌اس را با نام IOS 12.3 beta 4 ارائه کرد. این سیستم عامل هم اکنون در دسترس همه کاربران IOS قرار دارد و این افراد می‌توانند با بروزرسانی سیستم عامل خود از این نسخه جدید استفاده کنند.

اپل هم اکنون از نسخه بتا ۴ سیستم عامل آی‌او‌اس پشتیبانی می‌کند و از کاربران خواسته است با بروزرسانی سیستم عامل دستگاه‌های مجهز به IOS از امکانات و ویژگی‌های این نسخه جدید لذت ببرند. اپل در بسیاری از موارد پیش از عرضه نسخه اصلی سیستم عامل IOS نسخه آزمایشی آن را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا عملکرد آن را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند و در صورت نیاز این سیستم عامل جدید را اصلاح کنند.

مدیران اپل معتقدند بسیاری از باگ‌ها و نواقص یک نرم افزار به ویژه سیستم عامل در حین کار کردن در دستگاه‌های مجهز به آن از سوی کاربران شناسایی می‌شود و در واقع بهترین روش برای تولید سیستم عاملی بدون نقض و عاری از مشکل همکاری نزدیک با کاربران است. این گونه همکاری معامله‌ای برد-برد محسوب می‌شود، زیرا علاوه بر سازنده سیستم عامل، کاربران نیز در حین استفاده از سیستم عامل جدید از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

نسخه بتا IOS 12.3 منتشر شد

سیستم عامل IOS 12.3 beta 4 نسخه جدیدی از Apple TV را در خود دارد و رابط کاربری آن نیز به طرز قابل توجهی ارتقا یافته است و عملکرد بهتری را از خود ارئه می‌دهد. با به کارگیری الگوریتم‌هایی خاص در نسخه جدید Apple TV کاربران می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌ها را بر اساس علاقه خود و تاریخچه بازدید، تماشا کنند. در قسمت Watch Now اپل تی‌وی، کاربر پس از ثبت نام از مزایایی مانند مشاهده شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی به صورت تک کانال و چند کانال بهره‌مند می‌شود.


بیشتر بخوانید: اپل تا پیش از سال ۲۰۲۱ از اینترنت همراه نسل پنجم پشتیبانی نمی‌کند


انتهای پیام/

نسخه آزمایشی جدید سیستم عامل IOS منتشر شد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار