نتایج نظرسنجی جدید مرکز تحقیقاتی «پیو» حاکی از دیدگاه منفی اکثر مردم آمریکا نسبت به رژیم صهیونیستی و مقامات آن است.

اکثر مردم آمریکا دیدگاه منفی نسبت به مقامات رژیم صهیونیستی دارندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آروتز شوا، نتایج نظرسنجی جدید مرکز تحقیقاتی «پیو» نشان داد اکثر مردم آمریکا دیدگاه منفی نسبت به رژیم صهیونیستی و مقامات آن دارند.

براساس نتایج نظرسنجی جدید مرکز تحقیقاتی پیو، ۵۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند دیدگاه منفی نسبت به مقامات رژیم صهیونیستی دارند.

این نظرسنجی که در فاصله زمانی اول تا ۱۵ آوریل از ۱۰ هزار و ۵۲۳ آمریکایی انجام شد، نشان داد حامیان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به رژیم صهیونیستی دارند. براساس نتایج نظرسنجی مرکز پیو جمهوری‌خواهان دیدگاه مساعدتری نسبت به رژیم صهیونیستی دارند. در این نظرسنجی دو سوم از حامیان حزب دموکرات دیدگاه منفی خود را درباره رژیم صهیونیستی اعلام کردند، این در حالی است که تنها ۲۶ درصد از دموکرات‌ها در این باره دیدگاه مساعدی داشتند. در عین حال این ارقام در میان جمهوری‌خواهان ۶۱ درصد در مقابل ۳۱ درصد بدست آمد.

همچنین براساس نتایج این نظرسنجی مشخص شد که حامیان حزب دموکرات دیدگاه مثبتی نسبت به فلسطینیان دارند. ۵۸ درصد از دموکرات‌ها دیدگاه مثبت خود را نسبت به فلسطینیان اعلام کردند، این در حالیست که این رقم در میان جمهوری‌خواهان ۳۲ درصد بدست آمد. نتایج نظرسنجی پیو همچنین نشان داد ۳۴ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند رویکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور بسیار جانبدارنه به نفع رژیم صهیونیستی است. این در حالی است که تنها ۶ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند رویکرد ترامپ به نفع فلسطینیان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار