«اسکات بنت» بر این باور است که گوگل به دلیل رویه استبدادی که علیه رسانه‌های مستقل جهان در پیش گرفته است، باید دادگاهی شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «اسکات بنت» مفسر سیاسی آمریکا در گفتگو با پرس تی وی درباره اقدام اخیر گوگل مبنی بر مسدود کردن برخی حساب‌های کاربری این شبکه اعلام کرد اقدام اخیر گوگل در خصوص مسدود کردن ایمیل  و یوتیوب  پرس تی وی ثابت کرد که این شرکت هم بخشی از جنگ آمریکا علیه رسانه‌های مستقل در جهان به شمار می‌آید. چرا که حساب یوتیوب این شبکه بدون هیچ توضیحی  مسدود شده،  که همین مساله می‌تواند نشانه‌ای از جنگ اطلاعاتی گسترده‌ای باشد که در حال حاضر در ایالات متحده به راه افتاده است.

بنت افزود: واشنگتن هم‌اکنون جایی است که صنعت رسانه، تحت کنترل گسترده صهیونیست‌ها، سازمان  سیا و بسیاری از عوامل حزب دموکرات قرار دارد که  از جمله این رسانه‌ها می‌توان به  گوگل، یوتیوب، توییتر و فیس بوک اشاره کرد که برای کتمان حقیقت تلاش وصف ناپذیری را به کار بسته‌اند.

وی در خصوص دلیل اصلی که گوگل حساب کاربری پرس تی وی را مسدود کرده است، بیان داشت: به این دلیل که پرس تی وی مخاطبان بین‌المللی زیادی دارد و این شبکه مستقل اخبار ناکارآمدی‌های ایالات متحده را در مسائل مختلف به گوش جهانیان می‌رساند، گوگل تصمیم گرفت در اقدامی غیرقانونی و برخلاف جریان آزاد اطلاعات، حساب‌های این شبکه را مسدود کند.

مفسر سیاسی آمریکا بر پیگیری قضایی این اقدام شرکت گوگل تاکید و در این باره تصریح کرد:  این مسئله بی سابقه است، چرا که اصول اساسی در جریان آزاد اطلاعات نقض می‌شود،  بنابراین این شرکت  باید به سرعت در دادگاه به دلیل توطئه انجام شده و تخطی از اصول مختلف قانون اساسی و همچنین نقض حقوق  مردم آمریکا برای دسترسی آزاد به حقایق  و اطلاعات محاکمه شود.

بنت همچنین از بسته شدن حساب‌های کاربری خود در گوکل و یوتیوب خبر داد و اعلام کرد که بدون اطلاع و یا هشدار قبلی چنین کاری انجام شده است. بنت، یکی از افشاگرانی بوده که در طی چند سال گذشته مخالف اختصاص بودجه آمریکا به داعش و دیگر گروه‌های تروریستی بوده است.

وی در این باره افزود: گوگل هم اکنون حساب‌های گوگل و یوتیوب من و  دیگر مفسران پرس تی وی مانند  دکتر جیمز فتزر، دکتر کوین بارت و ... مسدود کرده است، زیرا افرادی مانند ما در جهت آگاهی مردم آمریکا و رساندن صدای حقیقت به گوش مردم این کشور و سراسر جهان گام بر‌می‌داشتیم.

بنت در پایان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون  هر آمریکایی، هر اروپایی و در واقع هر شخص دیگری که در جهان  به حقیقت و آزادی باور دارد باید برخیزد و خشم خود را نسبت به این شرکت‌های رسانه‌ای اعلام کند.

گفتنی است، بنت خواستار اقامه دعوی در دادگاه علیه گوگل و دیگر غول‌های رسانه‌ای برای خاتمه دادن به استبداد رسانه‌ای و جلوگیری از خفقان مطبوعات شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار