سامسونگ محصولی را تولید کرده است که علاوه بر گلدان می‌توان از آن برای خاموش کردن آتش استفاده کرد.

گلدان سامسونگ آتش را خاموش می‌کند!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ با تولید گلدانی به نام Firevase علاوه به بر ساخت گلدان با ظاهری جذاب محصولی مفید و کارآمد را برای لحظات آتش سوزی تولید کرده است.

Firevase مانند یک نارنجک به سوی آتش پرتاب شده و می‌تواند نقش بسیار موثری در خاموش کردن آن داشته باشد. محفظه این گلدان زیبا از پتاسیم کربنات پر شده است و پس از شکسته شدن شیشه آن موجب نرسیدن اکسیژن به آتش شده و محل در حال آتش‌سوزی را خاموش می‌کند.

خریداران محصول جدید سامسونگ از این پس می‌توانند منزل خود را با گلدان Firevase تزیین و در مواقع اضطراری نیز بهترین استفاده از آن ببرند. این گلدان جذاب گل‌های شما را به خوبی تازه نگه می‌دارد. در مرحله اول از تولید این گلدان تعداد ۱۰۰۰۰۰ عدد از آن تولید و در کره جنوبی به مشتریان عرضه می‌شود. داشتن کپسول آتش نشانی از سال ۲۰۱۷ میلادی در خانه‌های مسکونی کره جنوبی الزامی شده است، اما هنوز تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های این کشور کپسول آتش نشانی  را در خانه ندارند.

گلدان سامسونگ آتش را خاموش می‌کند!

حال سامسونگ امیدوار است با استقبال گسترده از گلدان Firevase علاوه بر کمک به اجرای قانون در کره جنوبی به هرچه بهتر شدن وضعیت ایمنی خانه‌ها نیز کمک کند. آمار‌های اولیه نشان می‌دهد، پس از تولید گلدان سامسونگ حدود ۸ درصد افزایش در خریداران این محصول ایجاد شده است و همین موضوع سبب شد تا مدیران سامسونگ تصمیم بگیرند در مرحله دوم تولید Firevase بیش از ۲۰۰۰۰۰ عدد از آن را عرضه کنند.

سبکی، زیبایی، ایمنی و کاربردی بودن، ویژگی‌هایی هستند که مشتریان را به خرید این محصول ترغیب می‌کنند. این گلدان فعلا تنها در یک رنگ تولید شده است، ولی در مراحل بعدی تولید رنگ‌های بیشتری از آن طراحی و عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: گیاهی که امواج مضر مخابراتی را به خود جذب میکند


انتهای پیام/

سامسونگ گلدانی با کاربرد عجیب ساخت

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار