سرکرده مخالفان دولت ونزوئلا از ارائه توضیحات درباره منابع مالی سفر‌های متعدد خارجی خود که هزینه آن‌ها بالغ بر ۸۱ هزار یورو بوده است، خودداری کرد.

خودداری گوایدو از افشای منابع مالی ده‌ها سفر خارجی خودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، خوان گوایدو، سرکرده مخالفان دولت ونزوئلا که خود را رئیس جمهور موقت این کشور خوانده است با رد حکم مقامات ونزوئلایی مبنی بر منع شدن به مدت پانزده سال از تصدی هر نوع سمت دولتی، از ارائه توضیحات درباره منابع مالی سفر‌های متعدد خارجی خود که هزینه آن‌ها بالغ بر ۸۱ هزار یورو بوده است، خودداری کرد.

نشریه ناسیونال اعلام کرد گوایدو از ارائه اطلاعات مالی در خصوص ۹۰ سفر خارجی خود امتناع کرده است. دیوان محاسبات ونزوئلا نیز به دلیل عدم شفافیت گوایدو در اعلام هزینه‌های خود، وی را به مدت پانزده سال از تصدی هر نوع سمت دولتی منع کرد.

الویس آموروسو از مسئولان دیوان محاسبات در این باره گفت: براساس قانون مبارزه با فساد حداکثر مجازات تعیین شده برای گوایدو اعمال می‌شود. گوایدو برای نود سفر خارجی خود در مجموع مبلغ ۳۰۰ میلیون بولیوار (حدود ۸۱ هزار یورو) هزینه کرده است که منبع این هزینه‌ها مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار