معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت:مسافران در سفرهای نوروزی در زمان خرید،کارت های بانکی خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده ای قرار ندهند.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسافران در سفرهای نوروزی در زمان خرید،کارت های بانکی خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده ای قرار ندهند و تمام عملیات بانکی را خود انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برای اتصال به اینترنت از مودم های جیبی یا بسته های اینترنتی استفاده شود، گفت: هموطنان از متصل شدن به وای‌فای‌ اماکن ناشناس خودداری کنند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: مسافران نوروزی، خدمات مسافرتی و اقامتی خود ازجمله : رزرو هتل، تور، بلیط هواپیما و ... را از سایت‌های معتبر تهیه کنند.

به گفته معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در صورت مفقود و یا سرقت کارت های بانکی در ایام نوروز از تلفن گویای بانک مربوطه، موبایل بانک و یا دستگاه های خودپرداز،کارت بانکی خود را مسدود کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
باید رمز کارت راصاحب کارت بکشد؟؟!! دراکثرمغازه ها ، صاحب کارت باید باصدای بلند رمز کارت رابگوید وصاحب مغازه وارد می کند؟؟!!!!
United Arab Emirates
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
اقایون پلیس فتا لطفا با همکاری اصناف قانونی وضع کنید که صنوف در صورت قرار دادن دستگاه pos در پستوها و داشتن تعداد زیاد آن از خدماتشان بی بهره شوند و جمع آوری شوند... متاسفانه صنوف علاوه بر تعداد زیاد دستگاه pos با پنهان کاری آن در پستوها کارت خریدار را تحویل می گیرند و رمز را مطالبه می کنند... بازرس حقوق شهروندی فرمانداری ها باید با هماهنگی بین ارگان ها بازرسی های سرزده داشته باشد...!!!
آخرین اخبار