رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: با شرکت ۸۴ تیم از بخش‌ها و روستا‌های مختلف نهاوند مسابقات فوتبال جام نوروزی گرامیداشت۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند آغاز شد.

آغاز مسابقات فوتبال نوروزی گرامیداشت۸۵۰ شهید شهرستان نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد سعدی‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در نهاوند در گفتگو با خبرنگار ما افزود: هرسال در ایام نوروز به منظور ایجاد نشاط و شور و شادی در بین جوانان مسابقات فوتبال جام نوروزی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار و فوتبالیست در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌شود که امسال این مسابقات با شرکت ۸۴تیم از روستا‌های مختلف در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: فقط در یادواره شهدای فوتبالیست روستای جهان آباد و یادبود داور ملی مرحوم زمانیان ۲۴ تیم از استان لرستان و روستا‌های نهاوند شرکت کرده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: با همکاری دهیاری و شورا‌های روستایی و پایگاه‌های بسیج دردیگر بخش‌های شهرستان نیز این مسابقات به میزبانی مراکز بخش‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: مراسم برگزاری مسابقات فوتبال نوروزی گرامیداشت شهدای ورزشکار روستا‌های شهرستان نهاوند با استقبال چشمگیری برخودار است و خاطره‌ای به یادماندنی را برای شرکت‌کنندگان به یادگار می‌گذارد و باعث دوری آن‌ها از معظلات اجتماعی و دوری از اعتیاد می‌شود.

سعدی‌نژاد بیان کرد: به جز مسابقات فوتبال با همکاری اداره میراث فرهنگی بازی‌های بومی محلی در مناطق گردشگری نهاوند برنامه نوروزگاه و مسابقات اسب دوانی هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های بومی و محلی یکی از جذابترین برنامه‌هایی است که در سراب‌های نهاوند برگزار میشود و مورد توجه گردشگران و مسافران است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسب دوانی در این شهرستان از طرفداران زیادی برخوردار است برای چهارمین سال متوالی جشنواره اسب سواری با شرکت ده‌ها سوارکار از نقاط مختلف شهرستان و سایر شهر‌های همجوار در روز نهم فروردین به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج

آغاز مسابقات فوتبال نوروزی گرامیداشت۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.