مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۲۰ هزار جوان همدانی در دولت سیزدهم در دوره‌های آموزشی قبل و پس از ازدواج شرکت کردند.

علی حقیقی گفت: همچنین در این مدت بیش از ۸۰۰ کارگاه مشاوره ازدواج در استان تشکیل شد.

او گفت: افزایش ۱۲۸ درصدی صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد، رشد ۳۰۰ درصدی اجرای طرح‌ها با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، رشد ۱۸۵ درصدی برگزاری کارگاه‌های دانش افزایی، برگزاری رویداد‌های ملی از قبیل نماشو، جامعه پرداز و همنا و رشد دو برابری صدور مجوز مراکز همسان گزینی از دیگر اقدامات انجام شده این استان در دولت سیزدهم است.

حقیقی گفت: اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، رشد ۶۰ درصدی صدور مجوز مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، برگزاری کارگاه‌ها و رویداد‌های ویژه در زمینه اشتغالزایی و فرزندآوری و برگزاری جشنواره‌های تجلیل از جوانان برتر در شهرستان‌ها و تجلیل جوانان برتر استان از جمله برنامه‌ها و اقداماتی بود که در حوزه جوانان استان طی ۲ سال گذشته انجام شده است.

او گفت: یکی از اقدامات مهم اداره کل ورزش و جوانان استان در دولت سیزدهم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای شعار سال و توجه به مباحث اقتصادی بوده که با ارائه تسهیلات حمایتی تبصره ۱۶ و ۱۸، تسهیلات حمایتی اشتغالزایی جوانان، تسهیلات حمایتی اشتغالزایی روستایی و برگزاری نمایشگاه عزت و پیشرفت گام‌های مهمی در این زمینه برداشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان در کنار اقدامات توانست با حمایت استاندار همدان در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در جشنواره شهید رجایی، در حوزه روابط عمومی، اوقات فراغت، پژوهش و نوآوری و جوانی جمعیت رتبه‌های برتر کشوری و استانی را به خود اختصاص دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار