رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهم به ۳۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگعلی اسد بیگی  افزود: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری در سطح شهر و شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی به هویت معلوم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با خودروهای گران قیمت و داشتن مغازه ای بزرگ در یکی از خیابان های اصلی شهر در امر خرید وفروش موادغذایی فعالیت داشته و خود را به عنوان مالک اصلی مغازه و دارای نبوغ مالی معرفی کرده بود.

سرهنگ اسدبیگی بیان کرد: متهم برای ترغیب شکات، به ارتباط گیری با افراد موجه پرداخته و با تبلیغات واهی و وعده سودهای وسوسه انگیز کلان از آنان می خواست دوستان و نزدیکان خود که مایل به سرمایه گذاری بی خطر هستند را به وی معرفی کنند.

این مقام مسئول گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد مغازه متعلق به شخص دیگری است که متهم آن را اجاره کرده و فاقد هر مغازه است و بعد از مدتی بدون اطلاع مالک مغازه شبانه آنجا را تخلیه و متواری شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون وبرون سازمانی ماموران توانستند محل اختفای فرد کلاهبردار را در یکی از شهرهای شمالی شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهم در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی همدان در تحقیقات به ۳۴ فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد شرکت های هرمی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار