رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: امسال بیش از ۱۸ میلیون تردد از۱۶ مردادماه تاکنون در جاده‌های همدان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته حدود سه درصد افزایش یافت.

سرهنگ علی فکری افزود: در این مدت هزار تردد در جاده‌های استان عبور کرد و در مدت مشابه اربعین سال گذشته سه درصد افزایش را نشان می‌دهد که بر اساس ترددشمارهای جاده ای شمارش شده و سفرهای درون شهری، برون شهری و جاده‌ای را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه تصادفات خوشبختانه شاهد کاهش جان‌باختگان جاده‌ای هستیم که در بخش تصادفات جری هم همین گونه است، اما دغدغه ما در حوزه خستگی و خواب آلودگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در محورهای همدان به سبب خستگی و خواب آلودگی و از نوع واژگونی و عدم رعایت فاصله طولی بوده است، گفت: امروز و فردا هم حجم سنگین ترافیک را خواهیم داشت و از رانندگان تقاضا می‌کنیم تا رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

فکری عنوان کرد: بیشترین تصادفات به دلیل خستگی و عدم رعایت فاصله طولی بوده خواهشمندیم که زائران و رانندگان برای هر دو ساعت رانندگی حداقل 10 دقیقه استراحت کافی را داشته باشند و مکان‌های مناسبی برای آنها پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه تا هشتم شهریورماه به صورت ویژه و کامل جاده‌های استان را پوشش خواهیم داد.

وی اعلام کرد: در محورهای ورودی استان از سمت غرب کشور شاهد حجم ترافیک سنگینی هستیم به ویژه در سه راهی بهار و گردنه اسدآباد و در محور خروجی استان نیز در سه راهی فرهنگیان،  بلوار فرودگاه- جورقان و به سمت تهران شاهد حجم ترافیکی سنگین هستیم.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.