مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دهه اواخر فروردین ماه سال آینده به این استان سفر می کند.

سفروزیر ورزش به استان  همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه دلیل به تعویق افتادن سفر وزیر به همدان  مسائل فنی در آماده سازی مرحله اول ورزشگاه پنج هزار نفری ملایراست، اظهار داشت: هم اکنون به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد امکان نصب پیست تارتان ورزشگاه نبود و وضعیت موجود را به دفتر وزیر ورزش اطلاع دادیم.
وی بیان کرد: نصب تارتان ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر در این شرایط آب و هوایی چه بسا عمر آن را کوتاه کرده و خسارت مالی به همراه خواهد داشت و بنابراین طبق نظر کارشناسان فنی نصب آن به تعویق افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر شامل نصب چمن مصنوعی، صندلی، تابلوی اسکوربرد، سیستم روشنایی، پیست تارتان، ساخت رختکن و سرویس بهداشتی است.

جهانشیر خاطرنشان کرد: همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان چند طرح بزرگ عمرانی ورزشی بهره برداری می شود که علاوه بر افزایش سرانه فضای ورزشی استان، کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی اولویت نخست دستگاه ورزش استان همدان است.
انتهای پیام/ج

وزیر ورزش به همدان سفر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.