رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان گفت: بر اساس اعلام فدراسیون، همدان هیأت برتر ورزش‌های همگانی استان‌های کشور در اجرای طرح تحول و تعالی سال جاری شد.

عنوان برتر کشوری برای هیأت ورزش‌های همگانی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سبزواری رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان بیان کرد: سند تحول، توسعه و تعالی ورزش‌های همگانی برای نخستین بار در کشور اجرایی شد.
وی خاطرنشان کرد: راهکار‌ها و برنامه‌های این سند امسال در قالب ۱۴ طرح اجرا و بر اساس سند تحول ورزش همگانی گزارش‌ها احصا شد.
سبزواری اضافه کرد: در سند جدید تحول، تعالی و آینده نگری فدراسیون ورزش‌های همگانی و آموزش صحیح  انجام ورزش به عنوان یک اصل و مبنا مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: سند تحول و تعالی ورزش‌های همگانی در قالب دو جلد کتاب با هفت هزار نفر ساعت کار توسط متخصصان تهیه شده تا چراغ راهی برای توسعه ورزش همگانی باشد و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب تدوین شده است.
وی بابیان اینکه بر اساس ارزیابی فدراسیون ورزش‌های همگانی همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عنوان برترین را در بین استان‌های کشور کسب کردند،گفت:  همدان هم اکنون پیشتاز در ورزش همگانی کشور است و ۲۳ درصد از جمعیت این استان فعالیت ورزشی دارند.
بر اساس آمار‌های موجود هم اکنون ۳۰ هزار ورزشکار به صورت بیمه شده ورزشی و نیز ۵۰۰ هزار ورزشکار به صورت پراکنده و آزاد در استان همدان فعالیت ورزش همگانی دارند.

انتهای پیام/د.ا

هیأت ورزش‌های همگانی همدان برتر کشوری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.