رئیس هیات اسکیت استان همدان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ اسکیت‌ باز در استان همدان فعال هستند.

فعالیت ۱۵۰۰ اسکیت باز در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی مجیدی،رئیس هیات اسکیت استان همدان گفت: آمار ورزشکاران سازمان‌ یافته رشته اسکیت استان همدان در سال ۹۷ نسبت به پارسال بیش از ۶۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همه شهرستان‌های استان همدان در این رشته فعال هستند و علاقه‌مندان به رشته اسکیت می‌توانند زیر نظر مربیان مجرب فعالیت کنند.

رئیس هیات اسکیت استان همدان در ادامه با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های اسکیت استان افزود: شهر همدان دارای خانه تخصصی اسکیت است و سالن اسکیت نیز به کف‌پوش استاندارد مجهز شده و در ایران تنها استان‌های همدان ،تهران، مشهد و تبریز از این ویژگی برخوردار هستند.

مجیدی ادامه داد: پیست اسکیت مجموعه تفریحی عباس‌آباد همدان را نیز امسال تحویل گرفتیم و علاوه بر آن در شهربازی و دانشگاه بوعلی سینا نیز پیست اسکیت فعال است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان‌ها از نظر پیست وضعیت خوبی نداریم گفت :امیدواریم با حمایت روسای  ادارات ورزش شهرستان‌های استان بتوانیم پیست‌ها را فعال کنیم .

رئیس هیات اسکیت استان همدان اضافه کرد: خوشبختانه با برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری در حال حاضر در استان همدان هیچ مشکلی از نظر مربی اسکیت نداریم.

رئیس هیات اسکیت استان همدان با انتقاد از برگزاری کلاس‌های غیرقانونی اسکیت در همدان افزود: متأسفانه این کلاس‌ها مانند قارچ در شهر همدان و استان در حال رشد هستند و هیچ مجوزی از دستگاه ورزش و هیات اسکیت استان همدان ندارند.

وی در پایان گفت: امیدواریم سال ۹۸ بازرسی اداره کل نسبت به پلمپ این کلاس‌ها و برخورد قانونی با آن‌ها وارد عمل شود.

انتهای پیام/ ش

۱۵۰۰ اسکیت‌باز در استان همدان فعالیت می کنند

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.