رئیس اداره ورزش و جوانان ملایراز برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: این برنامه‌ها شامل ۴۲ برنامه با کمک هیات‌های ورزشی، ۱۲ برنامه ورزشی امور جوانان و سمن‌ها و ۱۶ برنامه فرهنگی هیات‌های ورزشی در ایام دهه فجر است.
وی بیان کرد: سالن ورزشی چند منظوره روستای ینگی کند در ایام دهه فجر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و پایگاه قهرمانی با اعتباری حدود یک میلیارد ریال برای تامین تجهیزات مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: ۴ خانه ورزش در روستا‌های کسب، کوسج خلیل، موسی بلاغی و دهنوآورزمان بهره برداری می‌شود که برای تامین تجهیزات هر خانه ورزش بین ۷۰ میلیون تا یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
رضایی ادامه داد: در ایام دهه فجر میزبان مسابقات کشوری شطرنج اوپن و پاورلیفتینگ هستیم و همایش بزرگ ژیمناستیک نیز در خانه ژیمناستیک و جشنواره اسکیت استانی برگزار می‌شود.
وی مسابقات سنگنوردی، والیبال چندجانبه، دارت، شنا، تنیس روی میز، تیراندازی، بسکتبال با ویلچیر، فوتسال محلات، پینگ پنگ، فوتسال فرزندان شهدا، فوتسال مراکز بخش خصوصی و کارکنان مرکز نگهداری سالمندان و همایش کوهپیمایی، اتومبیلرانی کلاسیک و همایش صبحگاهی را از دیگر مسابقات فجر چهلم برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایراز دیدار با امام جمعه سامن و جوکار در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: علاوه بر سطح شهر مسابقات مختلفی همچون والیبال، طناب کشی، فوتسال و تنیس روی میز بین روستا‌های بخش سامن و جوکار برگزار می‌شود.
رضایی همچنین به برگزاری مسابقات تکواندو چندجانبه کشور و چندجانبه استانی، مسابقات چندجانبه بخش‌های تابعه ملایر و مسابقات فوتبال دستی روستای علی آباد و طاسبندی اشاره کرد.
وی ادامه داد: در ایام دهه فجر برنامه‌های فرهنگی امور جوانان همچون دیدار با امام جمعه ملایر، جنگ شادی در اماکن ورزشی، همایش مجرد‌ها با حضور سخنران کشوری، دیدار سمن‌ها با فرماندار ویژه ملایر، شروع به کار کمیته ستاد ساماندهی و آسیب‌های اجتماعی بخش‌ها و همایش کارآفرین و اشتغال زودبازده با همکاری سمن‌ها اجرا می‌شود.
وی گفت: با کمک سمن یاوران زندگی نو، ۳ فقره جهیزیه برای نیازمندان تهیه و توزیع و جشن ۴۰ سالگی انقلاب در اماکن و سالن‌های ورزشی ملایر، جوکار و سامن برگزار می‌شود.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با پیشکسوتان ورزش باستانی، همایش بزرگ خانواده، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نواختن زنگ انقلاب در زورخانه بازار را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این ایام عنوان کرد.
رضایی بیان کرد: بزودی مرحله نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری می‌شود.
انتهای پیام/ب

 

ورزشگاه ۵ هزار نفری به زودی در ملایر به بهره برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.