همزمان با چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی 67 طرح کشاورزی استان همدان به بهره برداری می رسد.

افتتاح 67 طرح کشاورزی استان همدان در دهه فجرمنصور رضوانی جلال، مدیر کل جهاد کشاورزی استان همدان امروز در با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: این طرح ها با 34 میلیارد و 316 میلیون تومان اعتبار اجرا شده اند.

وی با اشاره به بهرهمندی 2 هزار و 280 خانوار روستایی از خدمات این طرح ها افزود: با اجرای آنها برای 487 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد  شده است .

مدیر کل جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اهمیت مصرف آب در استان بیشتر این طرح ها در حوزه آب و خاک است افزود: این طرح ها شامل 38 طرح در حوزه آب و خاک ، 15 طرح در حوزه تولیدات دامی ، 9 طرح تولیدات گیاهی ، یک طرح ترویجی و 3 طرح صنایع تبدیلی است.

رضوانی جلال اظهارداشت: این طرح ها شامل 19 طرح آبیاری تحت فشار ، 16 طرح مرمت و لایه روبی قنوات، ،3 کانال آبرسانی 3 واحد مرغداری ، 11 واحد بره پروری ، یک واحد گوساله پروری و یک واحد میش  داشتی ،8 واحد گلخانه ای و یک طرح بوجاری، یک صندوق اعتبارات خرد زنان ، یک واحد بسته بندی کشمش و دو سردخانه بالای صفر درجه است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 293 طرح کشاورزی در بخش های مختلف در استان همدان با طرح های دهه فجر به بهرهبرداری رسیده اند و با 353میلیارد و291 میلیون تومان سرمایه گذاری برای 2 هزار و 678 نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

انتهای پیام/ا

ایجاد اشتغال برای 487 نفر در حوزه کشاورزی استان همدان همزمان با دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.