مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی ۵۰۰ هزار اصله نهال رایگان در استان توزیع می شود.

توزیع رایگان ۵۰۰ هزار اصله نهال درهمدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان به توزیع 500 هزار اصله نهال دراستان اشاره کرد و افزود:همه ساله ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده که هدف نهایی از بزرگداشت این هفته فراخوان عمومی برای مشارکت در سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان افزود: همراهی و همدلی مسئولین و دست اندرکاران در هفته منابع طبیعی تاثیر بسزایی در اجرای مطلوب برنامه های ابلاغی هفته منابع طبیعی دارد.

خزائی ادامه داد: مشارکت سازمانهای مردم نهاد، سازمانهای دولتی و خصوصی، جوامع محلی، همیاران طبیعت و همه مردم در این راستا باعث خواهد شد که هر چه بهتر و باشکوه تر برنامه های هفته منابع طبیعی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اجرای طرح  های آبخیزداری از محل  اعتبارات صندوق توسعه ملی در سطح کشور و استان با تلاش کارشناسان منابع طبیعی و مردم انجام می گیرد ودر صدد هستیم نتایج مثبت و اثر گذار طرحهای آبخیزداری در حفظ آب و خاک به اطلاع مردم برسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته توزیع رایگان نهال طی هفته منابع طبیعی در دستور کار قرار دارد و تعداد ۵۰۰ هزار اصله نهال برای توزیع در استان همدان در دستور کار است.

انتهای پیام/ب

 

توزیع رایگان نهال در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.