راهزنان تبر به دست خودروی ۱۰۰ هزار دلاری را ربودند

سه سارق تبر به دست که در جاده مشهد یک خودروی پژو ۲۰۶ را با ۱۰۰ هزار دلار سرقت کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

راهزنان، خودروی ۱۰۰ هزار دلاری را ربودندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد دوشنبه، سرقت خودروی پژو ۲۰۶ حامل ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد در جاده مشهد – تهران به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مالباخته برای خرید کالا از مشهد عازم تهران بود و یکی از دوستانش نیز وی را همراهی می‌کرد که در حوزه استحفاظی شهرستان سبزوار، سرنشینان نقابدار پژو ۴۰۵ با تصادفی ساختگی راه آن‌ها را سد می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛ اشتباه پزشکان جان دختر ۶ ساله را گرفت

شاکی در این باره به پلیس گفت: سرنشینان پژو ۴۰۵ ناگهان راهمان را سد کردند و با تبر به ما حمله ور شده و به قفسه سینه، پا، سر و صورتمان صدمه زده و خودرو را که ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد داخلش بود سرقت کردند.

سردار تقوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار در بررسی علمی این پرونده پیچیده به نکات مجهولی رسیدند و همسفر شاکی پرونده را به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار دادند.

این مرد جوان در اظهارات خود منکر هرگونه ارتباطی با موضوع سرقت بود، اما وقتی در برابر شواهد و مستندات پلیسی قرار گرفت راهی جز بیان حقیقت ندید.

متهم پرونده با معرفی دو همدست خود اعتراف کرد که نقشه سرقت را طراحی و اجرا کرده‌اند؛ در پی ادعای متهم، کارآگاهان با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، دو همدست وی را در شهرستان سبزوار دستگیر و خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ و ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد را کشف کردند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

سرقت خودروی پژو ۲۰۶ حامل ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد در جاده مشهد – تهران

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار