استاندار زنجان در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه ماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حقیقی استاندار زنجان گفت: هرچند که شهدا و ایثارگران حقیقتا با خدای خود معامله کرده و برای دفاع از وطن و مردم خود از جان خویش گذشتند، ولی حداقل وظیفه ما این است که در خدمت به آن‌ها و خانواده‌هایشان تلاش نماییم تا سختی‌های زندگی آن‌ها کمتر شود.

وی افزود: اقدامات انجام شده و خدمات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران را مطلوب می‌باشد و بازدید‌های سرزده با هدف بازدید از نوع خدمات ارائه شده در دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان به مردم صورت می‌گیرد تا از نزدیک در جریان اهم اقدامات و خدمات ارائه شده به مردم قرار گیریم.

حقیقی در ادامه اظهار کرد: کار کردن در بنیاد شهید مسائل، ظرافت‌ها و سختی‌هایی را به همراه دارد، ولی در عین سختی کار، اجر و قرب خاصی نیز به همراه دارد چراکه به خانواده انسان‌هایی که برای نظام، انقلاب و وطن خود فداکاری کرده و به فیض شهادت رسیده اند خدمت رسانی می‌شود.

استاندار زنجان گفت: ایثارگران، فرزندان شهید و مدافعان حرم که در بنیاد شهید مشغول خدمت هستند، هم ارزش کار را می‌دانند و هم بهتر می‌توانند خدمت رسانی کنند، چراکه خودشان از همین قشر هستند.

گفتنی است؛ نماینده عالی دولت در استان زنجان و هیئت همراه، در این بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از قبیل: بخش هاتف، حوزه بهداشت و درمان، مسکن و اشتغال، آموزش، فرهنگی، صندوق شاهد، و ... بازدید کرده و اطلاعات و اقدامات هر بخش را از کارکنان دریافت کردند.

استاندار زنجان ضمن ارزیابی نحوه واگذاری تسهیلات مسکن به خانواده ایثارگران ، دیدار با فرزندان نخبه استان و تلاش برای مشاوره بیش از پیش در راستای پیشرفت و تعالی علمی فرزندان شهید را پیشنهاد داد.

انتهای پیام / ک


استاندار زنجان از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان به صورت سر زده بازدید کرد

برچسب ها: شهدا ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.