استاندار تهران از افتتاح هزار و ۱۱۴پروژه در زمینه‌های مختلف در استان تهران در ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح هزار و ۱۱۴پروژه در استان تهران به مناسبت دهه فجربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران  اظهار کرد: در استان تهران ۱۱۱۴ طرح در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، زیرساختی و اشتغال در دست افتتاح و بهره برداری داریم.

وی افزود: در روز گذشته در حوزه صنعت گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی ۲۴۱ پروژه با ارزش سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

محسنی بند پی گفت: در روز‌های آینده نیز حدود چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در زمینه‌های مختلف بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: سرانه تخت بیمارستانی در کشور حدود یک و شش دهم درصد به ازای هر ۵ هزار نفر است، اما در شهرستان‌های استان تهران هفت دهم درصد به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت تخت بیمارستانی وجود دارد.

استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: استان تهران باید در زمینه سرانه تخت بیمارستانی تلاش بیشتری داشته باشد همچنین سرعت بخشیدن به پروژه‌ها در دست ساخت نیز یکی از برنامه‌ها و راهبرد‌های استانداری تهران است.

وی افزود: در زمینه اشتغالزایی به سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی داده‌ایم و برای ایجاد اشتغال و صیانت از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

محسنی بند پی گفت: از هیئت دولت درخواست کرده ام که صف و ستاد را در استان تهران از هم تفکیک کنند یعنی دستگاه‌های اجرایی از راهبرد‌ها و سیاست‌های استانداری پیروی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار