جانشین فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا از آمادگی حداکثری نیرو‌های یگان ویژه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی خبر داد.

سردار علی عظیمی جانشین فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در دومین جلسه قرارگاه ظفر ویژه اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ با تاکید براینکه لازمه عدم حضور یگان‌های ویژه در ماموریت اربعین سال‌های آینده به موفقیت نیرو‌های مرزبانی در اربعین امسال بستگی دارد، افزود: یگان ویژه آمادگی ارائه هرگونه همفکری از لحاظ چگونگی کنترل گیت‌ها، نحوه بازرسی و... را به دوستان مرزبانی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی، امسال با توجه به اینکه بخشی از ماموریت‌ها را به نیرو‌های مرزبانی واگذار کرده‌ایم، در واقع ۳۶ درصد نسبت به سال‌های گذشته از نیرو‌های کمتری بهره خواهیم برد، هرچند این ۳۶ درصد به عنوان نیرو‌های احتیاط با آمادگی کامل در اختیار قرارگاه‌ها قرار داده خواهد شد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در ادامه با اشاره به آمادگی حداکثری نیرو‌های یگان ویژه پاسداران فراجا برای خدمت رسانی به زائرین حسینی (ع) در پایانه‌های مرزی طی ایام اربعین، گفت: امسال با توجه به اینکه برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای خدمت رسانی مطلوب‌تر نسبت به سال‌های گذشته فراهم شده است توفیق خدمت رسانی بهتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داریم.

 عظیمی با بیان اینکه ماموریت اربعین حسینی (ع) ماموریتی بصیرت افزا، معنویت بخش و بسیار ارزشمند است، چراکه خادمی اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری ماندگار است که نصیب کارکنان یگان ویژه پاسداران در سراسر کشور شده است، خاطرنشان کرد: نگاه فرماندهان و کارکنان پلیس ویژه به ماموریت اربعین حسینی (ع) نگاهی آمیخته با عشق به ساحت حضرت سید الشهدا (ع) و اشتیاق خدمت رسانی به زائران است و یگان ویژه به وظیفه ذاتی و انقلابی خود در تحقق هر چه باشکوه‌تر این کنگره عظیم جهان اسلام، مقید و متعهد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار