رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه امام علی (ع) رتبه نخست تصادفات منجر به فوت را در شهر تهران داراست.

به گزارش پلیس، سرهنگ رابعه جوانبخت در خصوص تصادفات منجر به فوت موتورسواران در بزرگراه ها، گفت: بیشترین تصادفات منجر به فوت از نظر محل وقوع در تابستان ۱۴۰۲، بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید زین الدین و بزرگراه چمران است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تصادف یک زوج تازه ازدواج کرده در یکی از همین بزرگراه‌ها به خاطر عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: پلیس با دیدن این حوادث تاسف می‌خورد چرا که این عزیزان بدون توجه به هشدار‌های پلیس، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

وی در تشریح این حادثه بیان داشت: این تصادف در بزرگراه آزادگان که محل ممنوع برای تردد موتور سواران اتفاق افتاد و ماجرا از اینجا شروع شد که با بروز نقص فنی در موتورسیکلت در حال حرکتی که این زوج جوان بر آن سوار بودند، تعادل راکب بر هم خورده و خانم که ترک نشین بودند از پشت موتورسیکلت به کف بزرگراه آزادگان پرتاب می‌شوند.

سرهنگ جوانبخت افزود: البته سرعت این موتورسیکلت کم بوده است ولی تاکید و هشدار‌هایی که برای عدم تردد موتورسواران از سوی پلیس صادر می‌شود به دلیل این است که بزرگراه‌ها محل تردد موتورسیکلت به دلایل مختلف از جمله تردد با سرعت و تردد‌های وسایل نقلیه سنگین است و در این لحظه یک خودروی کشنده دقیقا از همان محل رد شده و این خانم در لحظه و در دم فوت می‌کند و راکب موتورسوار به شدت مصدوم شد.

وی گفت: خانواده این زوج در محل حادثه حضور پیدا کرده بودند و صحنه‌های بسیار غم انگیزی را شاهد بودیم که وصف آن میسر نیست.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: اولین اشتباه در بزرگراه، آخرین اشتباه زندگی است چرا که تردد موتورسواران در بزرگراه‌ها ممنوع است و عواقب بسیار دردناکی را در پی دارد.

وی افزود: این موتورسوار پس از بهبودی بار‌ها با خود می‌گوید که‌ای کاش در این بزرگراه تردد نمی‌کردم و همسرم را بر ترک خود در این معبر نمی‌بردم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار